środa, 22 stycznia 2014

Zakupy na allegro

Jupii  dwie przesyłki już przyszyły<3 jeszcze na dwie czekam:D
Zdjęcie dałam z allegro od sprzedawcy ponieważ mam okropne światło dzisiaj a chciałam się pochwalić:D
Jest tu 9 lakierów dużo próbek perfum, cienie z maca i inne, błyszczyki babeczki<3 i wiele innych, była to licytacja którą wygrałam, walczyłam do ostatniej chwili:D 

http://allegro.pl/show_user.php?uid=27175791  tu link do sprzedawcy mogę z całą pewnością polecić, super kontakt, szybka wysyłka oby więcej takich sprzedawców na allegro:D

w ogóle to jestem uzależniona od allegro:D


Kupiłam jeszcze buty :


mam te 3 na zdjęciu są ładne i wygodne<3
tak się zastanawiam na jak długo będą ale dałam 35 zł z przesyłką więc myślę, że nawet jak tylko tę zimę przeżyją to będzie super:D
http://allegro.pl/show_user.php?uid=10616277  od tego sprzedawcy je mam i powiem tak kontakt telefoniczny- sami dzwonili, czekali na pieniążki bo moje stypendium się spóźniało i nadal go nie ma niewiadomo czemu;(( ale mama pożyczyła i jest git:D szybka wysyłka ! w poniedziałek wpłata dziś już są także gitara także polecam!!!:d Chciałam kupić jeszcze gorset ale stwierdziłam że w tym miesiącu niestety mnie nie stać więc w przyszłym go kupie hehe teraz wiem że warto:P



Zabieram się za przeglądanie testowanie i ocenianie :D Jestem zadowolonaa po całości mega podekscytowana i w ogóle... jeszcze dwie paczki w tym tygodniu a potem wpłacam za pędzelki i czekam bo jak inaczej wypróbuje wam niektóre z tych cudeniek? xD


see you later!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger