piątek, 17 stycznia 2014

Prezenty dla kobiet ! Prosty sposób na pomysł czyli jak wymyślić co jej kupić.

Witam was serdecznie dzisiaj obiecany post o tym jaki prezent kupić dla swojej kobiety, od razu dodam, że jest to post bardziej dla ludzi w dłuższych związkach ale bez pomysłów takich np jak mój facet któremu później także podeśle link:P Ogólnie no to mój facet często nie wie co mi kupić i choć mówię mu ciągle co chcę to jego mózg tego nie łapie a jak łapie to za dużo informacji naraz:D Także ostatnio dużo o tym myślałam i wymyśliłam sposób na zaplanowanie i wymyślenie co tej kobiecie kupić.

Po pierwsze trzeba znać swoją partnerkę, ale gdy jesteśmy kilka lat razem to już oryginalne pomysły są przeważnie wyczerpane lub zwyczajnie lubimy praktyczne prezenty i nie wiemy co i jak zrobić. Taa.
No to co zaczynamy poznawać mój plan?

 Punkt podstawowy taka nasza baza do planu to będzie jakiś notes, kalendarz coś w czym będziemy mogli zapisywać oczywiście telefon też się przyda bo nie będziecie nosić zawsze notesu ze sobą bo nie macie torebek i zapiszecie co zaraz powiem ale potem przepisujcie do notesu to nic się nie zgubi!

Punkt drugi to słowa które zapisujemy. Jesteście ciekawi co to? Oczywiście wszystkie pragnienia waszych kobiet! Np.: Kobieta mówi "muszę kupić sobie nową piżamę" ok, zapisujecie "nowa piżama "
Proste?




Przykładowa lista:
1)Piżama w słonie
2) kapcie z żabami
3) Kosmetyki z max factor (kończy się tusz, wspominała o podkładzie)
4) Pierścionek z niebieskim oczkiem podobno pasowałby do tej sukienki z wesela
5) ulubiony peeling do ciała ten różowy z misiem

i tak dalej i tak dalej, i piszemy tak cały rok oczywiście kobieta nie będzie czekać sto lat na to i część sobie kupi :

Przykładowa lista:
1)Piżama w słonie [kupiła]
2) kapcie z żabami [kupiłem na walentynki]
3) Kosmetyki z max factor (kończy się tusz, wspominała o podkładzie)
4) Pierścionek z niebieskim oczkiem podobno pasowałby do tej sukienki z wesela
5) ulubiony peeling do ciała ten różowy z misiem [kupiła]


tak notując nic się nie zgubi. Powiece pewnie, że to głupie cały czas pisać co chce jak większość sobie sama kupi ale w taki sposób zawsze będziecie mieli pod ręką instrukcję obsługi swojej kobiety czyli to co ona lubi. Proste prawda? Będziecie wiedzieć jakie ma potrzeby, jakie kosmetyki używa np. nie kupicie bronzera jak nie używa nigdy bo będzie nie wypał:D Obserwujcie też w jakich kolorach kupują one kosmetyki bo brązowa szminka nie każdemu pasuje i waszej kobiecie może nie przypaść do gustu:] 






możecie kupić same mu kalendarz do tego karteczki aby pamiętał co gdzie ma i notował. Jest to sposób dla cierpliwych ale kochających nas mężczyzn:D



Jeżeli podobało się wam to proszę komentarz, obserwację i przekażcie to swoim mężczyzną może zamiast kolejnego dziwnego praktycznego prezentu dostaniecie to czego chcecie:d



teraz kończę zapraszam do mnie zpowrotem, napisze przed walentynkami konkretne propozycje prezentów dla kobiet także coś się przyda :D A niedługo następne recenzję na razie czekam na paczki, mam mnóstwo kosmetyków ale nie wiem od czego zacząć tak naprawdę^^




See you later!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger