niedziela, 26 stycznia 2014

zakupy na alledrogo cz2

Hej,
Jak wiadomo kupując na allegro można dużo zyskać ale jest to ryzyko, czy zawsze się opłaca? O tym będzie ta notatka, ten post.





Któregoś wieczoru weszłam na allegro i zobaczyłam, że aukcja nam kosmetyki się kończy za 5-10 min więc przejrzałam zdjęcia aby zobaczyć czy chcę czy nie chcę bo nikt nie licytował a zaczynało się od 12zł :)

To te zdjęcia:

Stwierdziłam wow tyle rzeczy i tak tanio ale bajer:D Oczka się zaświeciły i postawiłam 12 zł, po chwili miałam informację, że ktoś mnie przebił, no to stwierdziłam , że o to bić się nie będę i niech se bierze. Najwyraźniej była to właścicielka, ponieważ jak nie wykazałam zainteresowania to wycofała tamtą ofertę i w rezultacie ja wygrałam. Pomyślałam "no trochę nie fair ale ok" był to piątek chłopak powiedziała abym wysłała pieniądze po weekendzie bo przez weekend i tak nie dojdą no i spoko byłam zadowolona bo tak dużo rzeczy do wypróbowania za tak małą cenę.. ależ ja byłam głupia no ale cóż. Po wygranej dużo pisałam ze sprzedawczynią i trzeba przyznać,  że komunikacja bez zarzutów. Pisałam bo chciałam zrezygnować z bluzki i aby sprzedawca zamiast tego dał mi jakieś pomadki :) I było ok ale weszłam w inne aukcje danego sprzedawcy ponieważ zawsze tak robię bo jeden koszt wysyłki i się mocno zdziwiłam jak zobaczyłam te zdjęcie na innych aukcjach;
Zaczęłam się zastanawiać co jest grane i przeczytałam opis aukcji a tam same próbki opisane i napisałam do sprzedawcy co w takim razie mi przyjdzie to napisała mi, że mam się nie martwić będzie ok ..


No i paczka przyszła :) \
Przepraszam za jakość ale muszę to zrobić. Z mojej "wielkiej paki" "interesu życia" dostałam to:









Plus Fioletowe używane rajstopy.. a feee

zapakowane w taką kopertę (widok od tyłu)
 Pani na poczcie stwierdziła, że wygląda jak by już kilku włascicieli miała w dodatku była otwarta na górze.;/
Ze sprzedawcą nie daje się dojść do porozumienia w jej mniemaniu wszytsko jest ok. 


Sprzedawca: Sabcia194


Nie Polecam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger