piątek, 7 lutego 2014

Odkrycia tygodnia- moje rodzinne miasto

Hej hej hej,
W tym tygodniu miałam mało nauki więc spacerowałam po mieście i odkryłam wiele ciekawych rzeczy:D
Pierwsza informacja najważniejsza to, że mieszkam w Lubinie:D


Jest to małe miasto i miało drogerii;) Znaczy się wiecie mamy 4 rossmanny :) Jedną kamę i dayli i koniec;) Ale takich firm jak golden rose, paese itp to nie ma w tych drogeriach :D 



A na zakupach zauważyłam, że w :
*w realu na pasażu jest takie stanowisko gdzie sprzedają gumki do włosów itp alee mają też lakiery z http://www.allepaznokcie.pl/ :D Polecam jak chcecie coś zamówić to można po prostu tam pójść:D


*w srebrnej promenadzie jest taki mały sklep przy biedronce z (uwaga) bielizną erotyczną:D I nie uwierzycie co można tam kupić:D Tam można kupić : Paese i lakiery z golden rose:D
W dodatku pani była bardzo miła i opowiedziała mi że  w domu towarowym też są produkty z golden rose:)

* w tesco otwarto mydlarnie, nigdy tam nie wchodziłam bo po co ale się okazało, że można tam kupić yankee candle :O woski, świece, kominy normalnie wszystko

Kocham moje miasto<3
Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger