piątek, 7 marca 2014

moja wishlista


Hejka dziś mam dla was takie moje marzenia na chwilę obecną czyli wishliste :)


1) Air maxy marzą mi się już od roku;)
2) kurtka parka idealna na wiosnę i jesień 
3) koszula jeansowa
4) aaaa ta torebka jest cudowna<3

1) Tangle teezer
2) puder ryżowy
3) pomadki z golden rose
4) kredka do brwii z catrice 020


1) krem egyptian magic
2) rękawica z rossmana 
3) biała perła 10 dni
4) merz spezial 
5) organizer do torebki





a wy jakie macie marzenia?:D mam ich więcej ale to takie na kilka miesięcy D:

3 komentarze:

  1. tangle teezer koszt 30zł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer i mnie by się przydał. Tangle Teezer to najlepsza szczotka jaką kiedykolwiek miałam, natomiast Merz Spezial to nic specjalnego. U mnie dużo lepiej sprawdza się dużo tańsza Silica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. organizer to jest coś co chcę ale zastanawiam się czy u mnie się do przyda, czy dalej będę miała masakrę w torebce hehe Tangle Teezer sobie zażyczę na jakiś prezent bo mi troszkę pieniążków szkoda :P Na razie łykam skrzypowite ale rewelacji nie ma

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger