piątek, 30 maja 2014

N.Y.C czyli jabłuszkowe szaleństwo:D

Dzisiaj mam dla was recenzję pomadki którą kupiłam już w miarę dawno temu:D
Pisałam o tych zakupach TUTAJ :)
Na moich blogach czasami pojawiały się posty o pomadkach, błyszczykach itp tutaj macie do  nich linki jako, że to są posty z czasów gdy nikt tu nie zaglądał:P

Różne pomadki
Błyszczyk matowy z Essence:D
Pomarańczowe szaleństwo z Kobo
Wibo elixir
Esencja kobiecości

:D


Pomadki tej akurat na kosmetykachzameryki nie ma ale są inne odcienie :)
Kosztują ok 3,50 zł więc stosunkowo niewiele co sprawia, że nie mogę od niej za wiele wymagać:)
Pomadka przepięknie pachnie jabłuszkiem :D Kolor to taka ładna al'a fuksja taki piękny róż można go fajnie stopniować:P Schodzi dość szybko z ust. Zostawia ślady na szklance i nie równo się zjada ale za tę cenę można mu wybaczyć:D Jego aplikacja jest tak przyjemna, że mogła bym co chwile poprawiać usta:D








Ja ją lubię :) A wy zamawiacie czasami coś z tej strony?:D

2 komentarze:

  1. Jednak pachnie jabłuszkiem! Jeee! :D No to cudnie, już mogę sobie pogratulować zakupu ^^
    A ze strony nic nie zamawiałam, wahałam się między nią a ezebrą, ale jednak na korzyśc pasiastego zadecydowała ilość kolorów Apocalips :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger