środa, 29 października 2014

Chciej lista na rossmannowe szaleństwo.

Część, nie wiem czy doszło do was, że niedługo będzie duuża promocja na kolorówkę w rossmannie. 

Nie chcę was wprowadzać w błąd ale podobno można się jej spodziewać w okolicy 10.11 nie wiadomo jeszcze czy podzielą promocję tak jak ostatnio czy może wszystko na raz będzie w promocji :) Ja zaczęłam się mentalnie przygotowywać na te szaleństwo i dzisiaj chciałam wam pokazać moją chciej listę, czyli co zamierzam kupić :D Chciałam też abyście trochę mi pomogli ale to później :D



Planuję wyposażyć się w tę serię myślę, że na zimę fajnie było by wypróbować coś innego a tych produktów nie miałam :D Oczywiście będą w najjaśniejszych kolorach :D

Polecacie??



Bardzo jestem ciekawa tego linera myślę, że dorosłam już do tego typu produktów;D Na tusz czaję się od pół roku a korektor bardzo bym chciała mieć ale nie wiem jeszcze w jakim kolorze chociaż według tabeli pod spodem ten 030 był by najlepszy :D


Swoją drogą taka tabela to świetna sprawa i może wam też się przyda:D




Bardzo zależy mi na tych trzech cieniach, mam już niebieski z tej serii i jest super więc napewno skuszę się  na inne kolory bo mam na nie wiele pomysłów ahh :D


Na koniec perełka czyli szminka na którą choruje już parę miesięcy:D Pomadko nadchodzę<3

Planuję jeszcze kupić chłodny jasny bronzer i jakiś peachowy róż może być z drobinkami :D Co polecacie?:D Bo nie wiem na co zwrócić uwagę;(


A wy co zamierzacie kupić? Śledzicie forum wizaż?? Słyszałyście o tej promocji? Pamiętajcie, że wasze komentarze motywują mnie do działania! :))

11 komentarzy:

  1. Mnie jedynie kusić będzie color tattoo 35 o którym wspomniałaś i podwójnym tuszu maybelline - nic poza tym o ile w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podwójny tusz jest spoko przez jakiś czas był moim ulubieńcem ale ja nie lubię dużych szczot i korzystałam tylko z tej małej szczotki więc kupiłam po prostu tusz z silikonową szczoteczką jednak to mi lepiej pasuje:D Ale formuła jest super:D I nie zasycha szybko:P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dla ciebie wszystko wygląda jak koszta:P Nie jesteś obiektywny:P *I tak ty płacisz*

      Usuń
    2. trzeba półoś do Peugeota kupić... a nie jakieś szpachle na twarz :P

      Usuń
  3. nie kupuj tego podkładu z Maybelline :( ocieka alkoholem, strasznie śmierdz, wysusza skórę! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu:( a jaki polecasz? Jak dotąd używałam match perfection i wake me up rimmela :D

      Usuń
  4. Ja wszystkim polecam podkld astor lift ne up. Najlepszy, najkochanszy. Lekki ale krje co trzeba, nie obciaa cery w zaden sporob, nie zauwazylam u siebie po nim noeych niespodzianek na twarzy. Jest rewelacyjny. Uzylam ostatnio raz trgo nowego z rimmela to bez porównania. Dla mnie beznadzieja. Co do bronzera to od stycznia mam z nyx i chyba bym go nie zsmienila poki co na inny a starczy mi jeszcze na pewno na dlugo. Co do korektora pod oczy to z bell jest cudowny tylko nie wydajny:( teraz mam z bourjois i wcale mi ni podszedl, za ciezki. Jowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ci teraz namotalam.
      Nie astor ale rimmel lasting finish najcudowniejszy jesli chodzi o moje wymagania.
      a ten, ktory mi nie podszedl to rimmel match perfection.

      Usuń
  5. O kurcze, świetnie by było kupiłabym jakiś podkład BB i tusz do rzęs!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoj post wprowadza w blad:// piszesz tak, jakby byla znowu taka promocja jak dawniej, -40% lub -49%. a teraz takiej promocji nie bedzie........ nie wiem skad masz takie inf:p bedzie promocja 1+1, czyli kupujesz puder za 60zl i drugi taki sam masz gratis

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger