poniedziałek, 21 marca 2016

kammin, czyli od początku

część,
Mam na imię Kamila w tym roku będę miała 23 lata (93 rocznik )
 Moją pasją nadal jest makijaż. 

Nie jestem już jednak partnerką jak kiedyś ale to zmiana na lepsze. 
Czasami w życiu zdarzają się takie zakręty za którymi wiemy że czeka nas już tylko prosta droga. 
Na takim zakręcie teraz się znajduje ale wiem że będzie lepiej bo musi być lepiej. 


Blog mój blog. Co ja tutaj robię?
 Chcę dalej pisać o kosmetykach ale nie tylko. 
Chciałabym abyście mnie bliżej poznali jeśli tylko ktoś chce.
Plan był prosty zakładam nowego bloga pisze od Nowa I co ma być to będzie.
 Gdy przyjaciółka mówiła mi że ten blog ma prawie 8 tysięcy odsłon nie wierzyłam. 
Pół żartem pół serio powiedziałam że jak będzie 8 tysięcy zaczynam pisać dalej.
 Pewnie klikała namiętnie odśwież jednak magiczna cyfra się pojawiła. 
Szok i niedowierzanie również. 


Chciałabym dalej pisać tylko czy ktoś to będzie czytał? 


Z tego miejsca w dość nostalgicznym nastroju o 3:44 
zapraszam was na bloga mojej przyjaciółki :



I zachęcam do pozostawienia komentarza☺


tęskniłam 







2 komentarze:

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger