niedziela, 24 kwietnia 2016

Randkowanie XXI w, Internet i jego możliwości

XXI wiek, czasy gdy ludzie zamiast zaczepić kogoś na mieście, sprawdzają czy nie minęli się na badoo. Dlaczego? Ponieważ pisanie jest łatwiejsze niż rozmowa, jeżeli wybranek/wybranka nie odpiszą nie boli to tak bardzo jak odrzucenie twarzą w twarz. Serwisów randkowych w sieci mamy ogrom jednak ja przetestowałam tylko kilka.

Jakieś 6 lat temu korzystałam ze strony sympatia.pl jednak teraz znalazłam lepsze serwisy. Z sympatią mam bardzo miłe wspomnienia, wiele randek i dwa solidne związki to całkiem niezły wynik. Sympatia oczywiście ma konto premium gdzie uzyskujecie nowe dodatkowe możliwości. Jednak ja w tamtym czasie nie korzystałam z tego, szkoda mi było na to pieniędzy, a jednak poznawałam dużo ciekawych ludzi, a z paroma osobami mam nadal kontakt.

Nigdy długo nie byłam singielką, tym razem także od razu zabrałam się za poszukiwanie odpowiedniego faceta i jak to mówi moją przyjaciółka Karolina, wzięłam się za szukanie ojca dla moich przyszłych dzieci. Tym razem swoją uwagę poświeciłam trzem aplikacją na smartfona.


1) Tinder
Tinder to aplikacja tylko na telefon. Stworzona do poznawania nowych ludzi. Poznałam tam parę osób ale nic dłuższego się z tego nie wywiązało. Aplikacja szybko mnie znudziła, wracałam do niej dwa razy. Za każdym razem miałam smutne wrażenie, że jest to miejsce gdzie ludzi ocenia się tylko po wyglądzie. O ile w następnych aplikacjach mamy też inne informacje to tutaj mamy zdjęcie i wzrost. Słabo. Nie sądzę abym tam wróciła. Mimo, że aplikacja darmowa, to bardzo szybko się nudzi.

Liczba randek: 0   zadowolenie:2,5/6



Z zaadoptuj faceta korzystam na telefonie. Rzadko tam zaglądam jednakże lubię wracać do tej 
aplikacji. Jest ona feministyczna. Na tym portalu czujemy się jak na allegro. Możemy faceta, który nam się spodoba dodać do koszyka! Jeżeli jakiś mężczyzna się pierwszy nami zauroczy, możemy otworzyć lub zamknąć kłódkę. Aplikacja jest przejrzysta, bardzo ładna stylistycznie a faceci aby przyciągnąć naszą uwagę muszą napisać sporo o sobie. Dlatego też lubię ten portal randkowy bo już przeglądając profil możemy ocenić naszego rozmówce po sposobie pisania, po hobby itp.
Facet rejestrujący się na stronie musi uzupełnić takie pola jak: poszukiwany związek (czas nieokreślony, czas określony, przyjaciele z korzyściami) styl życia, ulubioną kuchnię, dietę. Do tego mają pola w których muszą się rozpisać: Dostarczony z..... np bonem gwarancyjnym, instrukcją obsługi, słownikiem. Gwarantuje wam, że na tym portalu można się popłakać ze śmiechu. 
Oczywiście jest też miejsce na standardowy opis i uwaga, uwaga listę zakupów. Uwielbiam te pole. W listę zakupów wpisuje się jakiej kobiety się szuka haha Dodają też funkcje np złota rączka i podstawowe info jakiej muzyki słucha, jakie filmy ogląda itp Czytając takie opisy na prawdę można się dużo dowiedzieć. Poznałam parę ciekawych osób ale z daleka niestety.







Liczba randek: 1 Ocena: 5/6


3) Badoo

Badoo znam już od dawna, wcześniej używane do poznawania nowych ludzi, aktualnie poszukuje tam najaktywniej kogoś do wspólnego życia. Zasady są proste zakładamy profil, wypełniamy podstawowe pola, opis, wzrost, kolor oczu itp i dodajemy zdjęcia. Aby zwiększyć swoją popularność najlepiej zagrać w chybił-trafił, przeglądając profile dajemy serce gdy ktoś nam się podoba lub krzyżyk gdy jest odwrotnie. Oczywiście można wykupić sobie supermożliwości ale bez nich można spokojnie działać na portalu. jest to miejsce gdzie poznałam najwięcej osób wartościowych, które coś wnosiły do mojego życia. Poznałam tam też osobę która zawsze potrafi mnie pocieszyć, szkoda, że z drugiego końca polski. Lubię te aplikację, można korzystać z niej też na komputerze. Bardzo dużo osób posiada badoo, jest to popularny serwis dlatego też jest większa szansa, że znajdzie się kogoś porządnego. 


Liczba randek: 8 Ocena : 5/6

Ze wszystkich podanych aplikacji najbardziej polecam badoo i zaadoptuj faceta, konkretne, bezpłatne i naprawdę można kogoś poznać trzeba tylko chcieć. Ja nadal jestem singielką. Dlaczego? Dowiecie się w kolejnym poście z serii czyli Jakie typy ludzi można poznać przez internet. 


Zachęcam do komentowania, obserwowania na blogu, instagramie(kamilaminkina) i snapchacie  (kamminblog).
Do następnego kochani

2 komentarze:

  1. A to ja myślałem że jestem tą osobą ktora Cie rozśmiesza a tu prosze jest ktoś jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko ty he he

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger