czwartek, 30 czerwca 2016

Ulubieńcy Czerwca



Ta Dam. Oto ten moment gdy śpieszę wam przedstawić inspiracje, ulubieńców minionego miesiąca. Jak ostatnio podzielę to na kilka kategorii aby łatwiej znaleźć coś co mogło by was zainteresować. Nie wiem jak wam ale mi ten miesiąc jakoś za szybko zleciał nawet nie wiem kiedy. 

Zapraszam.

1)Film miesiąca

W zeszłym  miesiącu opowiadałam wam o „Pamiętniku”. W tym miesiącu też miał być film na podstawie książki Nicholasa Sparksa ale nie lubię się powtarzać. A recenzję tego filmu chcę wam przedstawić w innym tekście. No i miałam dylemat co wam pokazać. Parę dni temu odkopałam na Youtube film z moim udziałem i uznałam, że w sumie czemu nie. A więc krótkie wprowadzenie. W 2011 roku byłam wrażliwą zranioną dziewczynką (opowiadałam wam na snapie) i któregoś dnia polonistka powiedziała, że w Chróstniku organizowany jest konkurs na wiersz o miłości. Jednak było mało czasu. Dostałam jeden wieczór na napisanie 2 tekstów. Do dziś mam notatki z tamtego dnia gdy rysowałam mapy myśli co to w ogóle jest miłość i zastanawiałam się jak podejść do tematu aby uniknąć banału (nie uniknęłam). Tak czy siak wiersze napisałam i oddałam. Pani polonistka po przeczytaniu śmiała się pod nosem, że nie zła ze mnie buntowniczka ale oczywiście wiersze wyśle. Czemu zaproponowała mi ten konkurs? Oczywiście znała mnie i wiedziała, że piszę do szuflady, że myślę inaczej niż inni i mam inną wrażliwość. Po jakimś czasie gdy ja zapomniałam o temacie zadzwoniła do mnie nauczycielka, że przeszłam do finałowej 11 bodajże i, że następnego dnia jadę do Chróstnika na odczyt wierszy. No i nagranie jest z tego właśnie dnia. Na nagraniu czyta każdy z nas po jednym wierszu choć były dwa. Posiadam dobre wspomnienia z tamtego dnia a nawet zostałam doceniona przez szanowne jury i mój wiersz był cytowany w przemówieniu. Zajęłam miejsce nr 3 i do dziś nie mogę wyjść z podziwu dlaczego, ponieważ według mnie byli tam lepsi. Oczywiście abyście nie oglądali całego filmu podam wam konkretne momenty gdzie warto zaczynać oglądać.

04:29 wiersz
15:58 mój cytat

17:22 odbiór dyplomu xD
08:48 uwielbiam go haha


2)Piosenka miesiąca

Piosenką tego miesiąca jest ewidentnie nowy singiel duetu Verba i Sylwia Przybysz- „Związane oczy mam”. Porusza, powoduje ciarki na ciele i poprawia humor.


"Po sukcesie pierwszego wspólnego singla Verby i Sylwii Przybysz pt. "Najważniejsza" przyszedł czas na drugi singiel pt. "Związane Oczy Mam". Jest to tytułowa piosenka ze zbliżającego się wspólnego albumu artystów. Premiera płyty już 29 lipca. Aktualnie możesz już zamówić limitowany preorder na mymusicshop.pl.

O płycie:
Czy można komuś "związać oczy"? Czy może my sami je sobie związujemy? - tak samo jak związujemy sobie ręce w bezradnych chwilach, kiedy to paraliżuje nas niemoc. O tym wszystkim dowiemy się już 29 lipca czyli dokładnie w dniu premiery płyty Verba & Sylwia Przybysz „Związane oczy mam”. Na albumie znajdzie się 10 piosenek, które w dosłowny sposób oddają problemy ówczesnego nastolatka … . Ból, miłość, zniechęcenie, wiara, obawy, nadzieja, przyjaźń, rozstania, powroty. Taka jest płyta - pełna poplątanych emocji - czyli wszystkiego tego co czuje dziś młody człowiek, wystawiony na głęboki ocen trudów ówczesnej cywilizacji i życia w społeczeństwie przesiąkniętym walką o lepsze jutro. Czy tak być powinno … ? Czy artyści mają na to jakieś rozwiązanie … ? Przekonamy się już wkrótce."

"Po obu stronach strome zbocza, spójrz tu,
Jak kamienna ścieżka na przełęczy samobójców
Tędy pójdziemy, spróbujemy 
Poprowadź mnie za rękę, zaryzykujemy."




3)Kosmetyki

Pomadka z Bell- trwałość na + ok 4 h bez szwanku następnie zjada się dość równomiernie. Czasami trzyma się dłużej. jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Super:D



Tusz benefit super rozczesuje rzęsy. I nie osypuje się co jest ogromnym plusem.



Maseczki z hebe. Super konsystencja i zapachy. Relaks zawsze na plus. Czego chcieć więcej. Jedna oczyszczająca druga bodajże nawilżająca.



4)Jedzenie

W tym miesiącu też słabo… mało zdrowo ale pysznie:D








5)Cytat miesiąca

To nowa kategoria ale postanowiłam dodać cytat, który mnie inspirował cały miesiąc.



„Prawdziwa miłość tchórzom się nie zdarza”


Cytat ten chodzi za mną cały czas i dużo o tym myślę. Wydaje mi się, że za dużo analizuję i za bardzo się boję dlatego jestem sama. A jak wam się wydaję? Można bać się miłości?

a jak wyglądają wasi ulubieńcy?
enjoy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger