piątek, 27 stycznia 2017

Niebieskie włosy na jeden dzień? Czemu nie.


Dziś przychodzę do was z dość ciekawym produktem. Przedstawiam wam  spray do włosów, który „farbuje” je na jedną noc. Któregoś razu będąc na zakupach w hebe zobaczyłam właśnie ten produkt. Zaintrygowały mnie piękne odcienie niebieskiego, jak i obietnica koloru tylko na jedną noc. Uznałam, że o ile produkt ten zadziała to zobaczę jak bym wyglądała w niebieskich włosach. Spreje nie są drogie ich cena wacha się od 5-7 zł za sztukę. Okazja do wykorzystania ich nadarzyła się pod koniec grudnia, oczywiście na sylwestra. Ciekawi jesteście mojej opinii? To zapraszam dalej.



„KOLOROWE WŁOSY NA JEDEN DZIEŃ...  KOLORYZACJA ZMYWALNA
Zmywalny spray do szybkiej koloryzacji i stylizacji włosów, przeznaczony do kolorowych pasemek, ombre, zmiany koloru całych włosów lub malowania wybranych fragmentów np. przy pomocy szablonów. Dla uzyskania kontrastowych kolorów oraz podczas stosowania na ciemne włosy należy wcześniej wykonać  podkład kolorem 1-DAY - ŚNIEŻNA BIEL.
- Łatwy w aplikacji spray, zmywalny po pierwszym myciu
- Kontrastowe kolory, efekt syrenki, kolorowe włosy na imprezę!
- Łagodny dla włosów - bez amoniaku i utleniaczy”



Zacznijmy od tego, że mimo ciemnego koloru włosów nie zastosowałam białego podkładu. Zakupiłam dwie wersje koloru niebieskiego: metaliczną i neonową. W „farbowaniu” włosów pomógł mi Adrian, ponieważ to wcale nie takie proste jak się wydaje. Z dozownika nie wydobywa się mokry produkt a suchy proszek, który osiada na naszych włosach. Polecam pryskać w łazience aby bez problemu po sprzątać całe nasze otoczenie.



Masz astmę i zastanawiasz się nad kupnem tego produktu? Osobiście odradzam. Chyba, że masz balkon na którym możesz użyć tego produktu, ponieważ tak jak ja używałam na małej powierzchni jest to nie komfortowe. Pył się unosi my go wdychamy a płuca płaczą.



A efekt? Włosy wyglądały dziwnie. Metaliczny kolor nadał odrobiny koloru lecz tego neonowego nie było widać. Dopiero później Kamila geniusz odkryła, że kolor jest widoczny w świetle flasza i wtedy widać niebieskie kłaki. 

mój pomocnik<3
Muszę przyznać, że efekt z makijażem bardzo mi się podoba. Jak za cenę ok 12 zł za dwa opakowania warto było. Ot taka zabawa w zmianę koloru. Na pewno gdybym użyła białego podkładu kolor byłby bardziej spektakularny. 



Wspominając jeszcze o praktycznej stronie. Podczas nakładania produktu wszystko, dosłownie wszystko (szyja, ubrania,ściany) było niebieskie. Gdy skończyła się zabawa a dorosłe już miśki postanowiły, że pora spać, przyszło do zmywania produktu. Już przy spłukiwaniu wodą cały proszek zszedł z włosów. I bajka o niebieskowłosej się skończyła.



Fajnie było choć na jedną noc mieć zwariowany kolor włosów. Gdyby nie to uczucie suchych włosów ( w końcu mamy na nich proszek) to było by idealnie. W trakcie imprezy nie zauważyłam osypywania się produktu. Czy polecam? Pewnie, że tak w końcu to tylko na jedną noc. Chociaż warto na pewno sprawić sobie też biały podkład aby kolor był wyraźniejszy. 

Zawsze chciałam mieć niebieskie włosy i udało się chociaż tylko na jedną noc. A ty jaki szalony kolor włosów preferujesz?



8 komentarzy:

  1. No no, efekt niezły ;) Dla odważnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyja wiem czy to odwaga w końcu to efekt tylko na jedną noc :D

      Usuń
  2. W tym roku syn uparł się na niebieskie włosy (na wakacje). Wypróbowaliśmy z trzy pianki i żadna nie zadziałała... Następnym razem sięgniemy po tę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dużo tego typu produktów a najlepiej wyglądają na blond włosach :D Ale warto szukać tego co nam podpasuje:D

      Usuń
  3. Miałam kiedyś niebieskie włosy. 1 dzień ze sprayem ze sklepu fryzjerskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawował? Myślę, że mógł być wygodniejszy w noszeniu:D

      Usuń
  4. Genialny pomysł na różne imprezy tematyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Teraz Loreal zrobił coś podobnego a kolor trzyma się odrobinę dłużej muszę w końcu się skusić i wypróbować:D

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger