środa, 29 marca 2017

Ulubieńcy Lutego z opóźnieniem



Luty minął już dawno, wręcz kończy się już marzec. Jednakże miałam teraz dość dużo pracy a mało czasu. Nie próżnowałam jednak. Napisałam tekst na bloga wrolimamy.pl LINK, oczywiście na temat makijażu a dokładnie porady dla zabieganych kobiet. Jeżeli jesteś ciekawa/ ciekawy jak zrobić super makijaż w 15min to zapraszam. A tym czasem mam dla was ulubieńców zeszłego miesiąca tak na rozluźnienie atmosfery. 





https://wrolimamy.pl/szybki-makijaz-krok-po-kroku/


Ulubiony Film


Gdy zobaczyłam w odmętach Internetu wzmiankę o filmie ”bez miłości ani słowa” pomyślałam, że może to być całkiem ciekawy film. Gdy go obejrzałam długo dochodziłam do siebie. Naprawdę majstersztyk. Fabułą bardzo ciekawa opierająca się na losach rodziny Borgensów. Jest to rodzina pisarzy z problemami rodzinnymi. Wątki bardzo ciekawie się przeplatają. Polecam z całym sercem. Nic więcej wam nie zdradzę musicie to sami zobaczyć.




Ulubiona Piosenka


Ostatnio odkryłam dla mnie całkiem nową Piosenkarkę ReaLynn. Zakochałam się w jej głosie a piosenka „Love triangle”, którą wam chcę polecić jest cudowna.



Ulubione kosmetyki


W tym miesiącu polecę wam dwóch ulubieńców, czyli tusz z Loreal i Kredkę do brwi z Lovely. Trwałe i bardzo przyjemne w użytkowaniu produkty. Kredka jest dla mnie nowością od lutego ale stosuje ją codziennie a tusz to już kolejne opakowanie i kocham namiętnie.


Cytat miesiąca


Na koniec pokaże wam mój najnowszy makijaż. Nie jest idealny, zabrakło sztucznych rzęs, a róż zjechał mi za nisko ale i tak jestem zadowolona. 




6 komentarzy:

  1. Pierwszy krok rzadko bywa do tylu - mądre u zostanie ze mną na długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo mądre i napawające optymizmem :D Czyli coś na wiosnę, którą mamy za oknem akurat:D

      Usuń
  2. Ładnie wyszedł makijaż. ciekawe podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie obejrzeć Stuck in Love?:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger