środa, 15 stycznia 2014

Zakupy z avonu

Jej już 15 osób widziało mojego bloga bez jakiejkolwiek promocji <czerwieni się>


Witam was serdecznie na moim blogu jak dodam tego posta to na bank będzie po 24 więc witam was 16.01 :D Jak obiecałam we wcześniejszym poście opowiem wam dziś o swoich zakupach z avonu które wczoraj konsultantka (koleżanka z uczelni) dostarczyła mi wczoraj:D Warto wspomnieć, że oglądałam nowy katalog i jestem mega zadowolona z faktu, że wszystko to co kupiłam w tym miesiącu jest troszkę droższe więc zrobiłam mega interes życia hahaha







Tak to wygląda 4 produkty: szczoteczka z lusterkiem, olejek arganowy, baza pod cienie i mgiełka do ciała

No to do dzieła:


1) Pierwszy produkt to szczotka do włosów z lusterkiem 
Mała kompaktowa szczotka, wygodna zarówno do używania jak i do trzymania w torebce. Kupiłam ją ponieważ zgubiłam moją szczotkę z lusterkiem z rossmana a ta była na promocji po 6,99zł teraz po 10,99zł 
niewielka suma a warto przede wszystkim dlatego, że nie plącze włosów i jest bardzo praktyczna, lusterko nie zniekształca co też jest bardzo ważne.

Polecam

2)Drugi produkt to 

Avon, Advance Techniques 360 Nourishment, Moroccan Argan Oil (Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym)

Pierwsze wrażenie? Ale maleństwo:P Kupiłam to dla mamy bo elektryzują jej włosy i są zniszczone, także zobaczymy czy fajne jak będzie stosować. Przede wszystkim warto wspomnieć, że pachnie on niesamowicie. Można stracić dla niego głowę<3
Ja kupiłam bodajże za 10,99 zł cena normalna to ok 23zł
 ps. Interes życia:D


3)Następna pozycja mój osobisty "must have" czyli baza pod cienie<3
miałam już ją więc mogę powiedzieć, że jest super. Ja ją miałam rok ale ja nie często się malowałam:D hmyy zaletą jest to, że dopasowuje się do koloru skóry i w końcu trafiłam na produkt który trzyma moje cienie w jednym miejscu czyli na powiece nie pod nią:D
Jak widać jedno opakowanie się kończy to kupiłam drugie szczególnie, że cena regularna to 21 zł a ja kupiłam za 9,99zł 

ale czy jest taka idealna? tamto opakowanie tak. 
miało konsystencje zwartego musu i było genialne te co teraz dostałam jest rzadkie hmy może się zeschnie poczekamy zobaczymy na razie jest mi smutno, że mogli zmienić recepturę:((

4) Ostatni produkt to mgiełka do ciała o zapachu Lilia i Gardenia


Jeżeli macie do 30 lat i lubicie spokojne zapachy to nie kupujcie!
Mgiełka pachnie jak moja babcia i to jej dam ją na dzień babci po prostu.
Strasznie cuchnie.
Brak mi słów po prostu
Mam mgiełkę o zapachu arbuza i ją polecam a tę mgiełkę kupcie babci ucieszy się.

No to na tyle zakupów z avonu teraz czekam na kozaczki z allegro<3 kosmetyki z allegro i próbki z tołpy :D
Mam wiele produktów o których chcę wam opowiedzieć także nie będzie tu cicho:D

Jutro specjalny prezent dla mężczyzn ( w sumie dziś) czyli mój pomysł na to jak wymyślić dla kobiety prezent :D Pisze to ponieważ mój facet notorycznie ma z tym problem także i mu się to przyda :D

Jeżeli dotrwaliście do końca pokłony wam ślę i proszę o dalsze odwiedzanie może nawet obserwacje?::D Pamiętajcie po prostu o mnie! Buziole:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger