środa, 15 stycznia 2014

Zima

Witam was serdecznie,
Może nie będę orginalna ale spadł śnieg zaskoczył nas wszystkich przez to trzeba było wcześniej wyjechać na uczelnie, wszędzie były korki i ludzie bojący síę śniegu siedzący za kierownicą xD Poleciałam na uczelnie na kolokwium bo jak wiadomo mamy okres sesji i zdałam!!!! I mam zaliczony przedmiot!! :-P super uczucie. Zamówiłam dziś próbki z tołpy i trochę kosmetyków na allegro więc czekamy na paczki:-D szukam idealnego podkładu co byście mi poleciły? Wiem wiem nikt tego nie czyta ale kiedyś ktoś tu trafi napisze coś może podpowie a ja umrę ze szczęścia:-D jak wrócę do domu dodam wam krótką relacje z wczorajszej dostawy z avonu :-D zainstalowałam sobie bloggera na telefonie więc będę mogła często pisać <3 narazie kończę jeszcze tu wrócę!!! :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger