środa, 22 stycznia 2014

jeszcze jedno rozdanie

jeszcze jedno rozdanie dzisiaj jakie znalazłam i dla mnie i dla was to:
http://www.agwerblog.pl/2014/01/229-mega-paka-od-agwer-czyli-noworoczne.html
"Po pierwsze należy zostać publicznym obserwatorem bloga.
Po drugie trzeba odpowiedzieć na pytanie konkursowe."

Można wygrać dużą pakę kosmetyków a wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie: Jakie Twoim zdaniem są zalety i wady blogosfery?

"  Zwycięzcę będę wybierać na podstawie odpowiedzi i jeżeli chcecie w jakiś sposób udostępnić info o rozdaniu to po prostu dajcie mi znać w komentarzu, ze to zrobiliście. Możecie też baner rozdania umieścić gdzie chcecie (jeżeli chcecie), obyście mi tylko podali link żebym mogła to zweryfikować. Jednakże nie będę losować zwycięzcy, tak jak napisałam będę sugerować się Waszymi odpowiedziami, Waszym udziałem w życiu bloga i oraz innymi czynnikami. Także macie duże szanse na zwycięstwo! (tak, Aswertyna swoim komentarzem doprowadziła mnie do pionu)"



Zamieszczajcie je TYLKO w komentarzu do tej notki. (kliknij na "tej xD")



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger