piątek, 24 stycznia 2014

wosk Kringle Candle



http://kringle-candle.pl/

hej wam, miałyście kiedyś woski z  Kringle Candle? Ja nie ale bardzo chętnie bym je wypróbowała :) Przejrzałam ich stronę i znalazłam kilka zapachów które już samą nazwą mnie urzekły:)

Gorąca CzekoladaColoured Crystal Tumbler Small

59.00 zł

CZAS PALENIA:20-25
TYP:Coloured Crystal Tumbler Small
ROZMIAR:brak
KOLOR:brak
POJEMNOŚĆ:141 g.
SYMBOL:240_KCK_HotChocolate
Głęboki, bogaty aromat gorących ziaren kakaowca z nutą słodyczy. Perfekcyjna mieszanka rozgrzewająca w zimowe wieczory.

Pomarańcza i GwiazdyColoured Crystal Tumbler Small

0.00 zł

CZAS PALENIA:20-25
TYP:Coloured Crystal Tumbler Small
ROZMIAR:brak
KOLOR:brak
POJEMNOŚĆ:141 g.
SYMBOL:240_KCK_OrangeandStars
Doskonałe świąteczne połączenie poarańczy i goździków. Niezapomniany, klasyczny aromat.

TruskawkaColoured Crystal Tumbler Small

81.00 zł

CZAS PALENIA:50-60
TYP:Coloured Crystal Tumbler Small
ROZMIAR:brak
KOLOR:brak
POJEMNOŚĆ:141 g.
SYMBOL:240_KCK_Strawberry
Soczyste i dorodne truskawki to najsmakowitszy deser lata. Stworzyliśmy dokładną kopię ich zapachu i zamknęliśmy go w naszej świecy.
.............................................................................................................................................................
Te trzy zapachy wydają się być obłędne ;) Wyczytałam na ich stronie, że nie daleko mnie (ok 35km) w Legnicy są ich produkty więc będę musiała tam zawitać między zajęciami;)  Wiecie co jeszcze tam wyczytałam? Jeżeli jesteście blogerkami możecie dostać od nich wosk na wypróbowanie brzmi super zwłaszcze że świece u nich nie kosztują 5zł :D


Wspólpraca - blog

Prowadzisz własnego bloga? Szukasz nowych produktów na rynku? Chcesz przetestować zapachy Kringle Candle?
To nic prostszego! Napisz pozytywny post o naszych produktach na swoim blogu i udostępnij stronę www.Kringle-candle.pl
W zamian prześlemy ci wosk Kringle Candle, pamiętaj jeden pozytywny post to jeden wosk.
Na adres reklama@lasecki.pl prześlij nam link i swój adres na który mamy wysłać przesyłkę.




skorzystacie? Piszcie komentarze jak chcecie co myślicie o tej firmie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger