wtorek, 14 stycznia 2014

Witam was serdecznie

Witam was, pierwszy raz zakładam bloga może on być nie idealny (zaraz zaraz.... na pewno nie będzie idealny) może nie wszystko od razu będzie śmigać jak należy ale będę się starać. Tego posta podzielę na kilka pod rozdziałów aby wszystko na wstępie wyjaśnić.

1) Kim jestem?
Mam na imię Kamila, mam 20 lat ( rocznikowo 21:(  co oznacza, że czas zakupić kremy przeciwzmarszczkowe ....) studiuję pedagogikę pierwszy rok przede mną własnie pierwsza sesja nie śpię po nocach więc będę pisać .

2) Skąd pomysł na bloga?
Ooo i to jest piękna historia. Siedziałam 2 tygodnie temu siedziałam i próbowałam uczyć się mega nudnych rzeczy i w tym czasie słuchałam muzyki na yt z kanału "https://www.youtube.com/user/StudioDlaCiebie?feature=playlist" (warto zajrzeć ) i słuchając którąś tam jedną z lepszych piosenek z boku w polecanych pojawił mi się film o tytule "Moja kolekcja butów + mała prośba w opisie :)))" [https://www.youtube.com/watch?v=J2IqKPWcYLM] włączyłam booo kocham buty zresztą jak każda z nas<3 No i stało się- obejrzałam. Pomyślałam sobie ale dziwna dziewczyna filmy o butach kręci, ale obejrzałam jeszcze kilka filmów i przy którymś znowu z boku pojawił się film który od początku mówił "obejrzyj mnie" film z yt kajmakowej którą pokochałam ale o tym później. Ten film miał tytuł "Jak przetrwać sesję? Jak się uczyć?" [https://www.youtube.com/watch?v=9tTEr2y076g] Tak bardzo spodobał mi się, że obejrzałam już większość jej filmów. Czy chcę nagrywać jak ona ? nie. Czemu? bo się wstydzę. Oglądając te filmy pomyślałam, że ja to kosmetyków nie mam, nie używam więc nic polecać bym nie mogła ale pomyślałam sobie o moich ulubieńcach i stwierdziłam, że czemu by nie poprowadzić bloga i nie po oceniać na razie tego co mam, tego co znam, czego używam i na co każdego stać. No właśnie ja jestem tylko biedną studentką mam stypendium i z tego mam: kupować ubrania, kosmetyki, opłacać dojazdy codzienne ok 40km na uczelnie i jakieś tam przyjemności. Mieszkam z mamą więc mam luksus hehe Czasem chłopak mi coś kupuje jak po proszę także daję radę ale na drogie kosmetyki mnie nie stać. Jedyny duży koszt jaki teraz planuję to tołpa do biustu ale nigdzie nie mogę znaleźć i jest mi smutno. Byłam w 3 rossmanach i jednej naturze i nie było. Ale wracając do tematu jak mówiłam jeżeli będę cokolwiek proponować to będą to tanie i dobre rzeczy. Dowiecie się o tzw. bublach czyli tanie i nie warte swej ceny. Dziś postanowiłam naprawdę już poważnie się za to wziąć, przeszłam się po mieszkaniu z miską aby zebrać moje kosmetyki których stwierdziłam, że jest mało i miałam problem bo do miski się nie mieściły. Sama jestem w szoku, niektórych mam już resztki ale i tak zrobiłam zdjęcie i opowiem wam szczególnie, że już je zużyłam i wiem jakie są dla mnie.
Zdjęcia są mało wyraźne bo telefonem bo aparat miał bliskie spotkanie z moim bratem i się rozpadł i trzeba naprawić ale trzeba sobie jakoś radzić. Miało być mało ale szampony, pillingi, tusze, cienie to lubię<3 Choć rzadko używam :D


Także jak ruszam na poszukiwania popularności totalnie nie wiem jak was do siebie zachęcić jak was znaleźć tragedia ale chyba każdy na początku ma takie problemy:D

Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger