sobota, 22 lutego 2014

Róż z Lovely czyli mój KWC

Hejka dziś mam dla was recenzje mojego ulubionego różu do twarzy czyli :

Lovely, Natural Beauty Blusher (Mineralny róż do policzków)


Opis producenta:


NATURAL BEAUTY BLUSHER


NATURALNIE!

Mineralny róż do policzków Beauty Blusher nadający Twoim rumieńcom zdrowy i promienny wygląd. Widocznie poprawia koloryt skóry i długo utrzymuje się bez poprawiania makijażu. Dzięki pędzlowi Lovely do aplikacji różu miękko i efektownie rozprowadzisz go na kościach policzkowych.  Zawiera substancje odżywcze i minerały wpływając na poprawienie wyglądu i kondycji skóry. Jest dostępny w 3 kolorach by dobrać odpowiedni do cery, również tej problematycznej. Produkt idealny do modelowania kształtu twarzy.

Moja opina:
*Bardzo tani: cena ok 9zł
*trwały-> wytrzymuje cały dzień bez poprawek 
* nie da się nim zrobić krzywdy, ponieważ daje delikatny kolor
*bardzo wydajny, używam miesiąc i końca nie widać hehe
*opakowanie zakręcane co dla mnie jest plusem bo samo się nie otworzy choć jak widać pękło;)
*kolor jest bardzo delikatny i naturalny
*nie uczula a jestem alergikiem 
*nie wysusza
*ładnie pachnie 
*łatwo się rozprowadza pędzlem :)

Jak dla mnie idealny, ponieważ jest jak pisałam delikatny i nie robię sobie nim krzywdy :)


Zdjęcia:









Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger