poniedziałek, 24 lutego 2014

Tag: Tylko jedno słowo

Dzisiaj mam dla was krótki TAG: TYLKO  JEDNO SŁOWO


Pytania: 
1. Gdzie jest Twój telefon? Obok
2. Twój partner?  Idealny<3
3. Twoje włosy? długie
4. Twoja mama? miła
5. Twój tato?  kochany
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? laptop
7. Twój sen z zeszłej nocy? nienormalny
8. Twój ulubiony napój? kawa
9. Twój wymarzony samochód?  Mini<3
10, Pokój, w którym teraz jesteś? mój
11. Twój ex? daleko
12. Twój strach? ciemność
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Szczęściarą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Z chłopakiem
15. Jaka nie jesteś? Uporządkowana
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? jadłam
17. Co masz na sobie? spodnie i sweter
18. Ulubiona książka? brak
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? sajgonki
20. Twoje życie? zaskakujące
21. Twój nastrój? zmęczona
22. Twój przyjaciel? studiuje
23, O czym teraz myślisz? o studiach
24. Co teraz robisz? oglądam yt
25. Twoje lato? za krótkie
26. Co jest w Twoim telewizorze? nie oglądam
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? dzisiaj
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? nie pamiętam
29. Szkoła? Pwsz
30. Czego teraz słuchasz? yt
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? spanie
32. Wymarzona praca? wychowawca w ośrodku
33. Twój komputer? laptop acer
34. Za oknem? słonecznie
35. Piwo?  nie pije
36. Meksykańskie jedzenie? nie jadłam
37. Zima? śnieg<3
38. Religia? ważna
39. Wakacje? za krótkie
40. W Twoim łóżku? ja
41. Miłość? tak, kocham

2 komentarze:

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger