czwartek, 27 lutego 2014

TAG: Mój pierwszy raz !


Tag:  mój pierwszy raz czyli takie informacje o mnie dla was :D




1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością? Nie, wiem tylko, że jest zaręczony.
2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy. Piwo chyba:)
3. Jak była twoja pierwsza praca? roznoszenie ulotek
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała? mama
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś? Mój facet<3
6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem? nie leciałam jeszcze nigdy samolotem ale planuje wybrać się do Kanady
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc? u Kuzynki miałam może z 10 lat?:D coś takiego:D
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmiawiałaś? mój facet oczywiście<3
9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś? hmy... śniadanie:D
10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś? Koncert Dody byłam na nim z rodzicami;) ale nie wytrzymaliśmy całego bo był organizowany późno no i wróciliśmy po półtorej godziny do domu:D
11. Pierwsza złamana kość. Mały palec u prawej ręki który nie raz miałam skrzywdzony bo grałam na wf w zbijaka i kosza w podstawówce co kończyło się częstymi kontuzjami
12. Pierwszy piercing. uszy mając ok 15- 16 lat bo wcześniej się bałam, pamiętam, że chciałam aby mama kupiła mi jakiś puder a ona powiedziała, że mi kupi jak dam sobie przebić uszy i mi się odechciało pudru ale ona stwierdziła, że powinnam chociaż zobaczyć jakie są kolczyki do wyboru no i poszłysmy wybrałam pani miała przebijać zrobiła kropkę mazakiem a ja już krzyczałam że boli hahahahaha no ale przebili mi te uszy i do dziś mam manie kolczyków<3
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś. Jeszcze nigdzie nie byłam;(
14. Pierwszy film, który pamiętasz. Pierwszy film w życiu?? Pamiętam gęsią skórkę haha ale jako film to nie pamiętam tytułu ale wiem, że był to horror o czarownicach a potem spałam przy zapalonym świetle D: i do dziś boję się horrorów.
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku. nie miałam negatywnych uwag tylko same pozytywne:D
16. Pierwszy współlokator. Na razie mieszkam cały czas z rodzicami:D ale pokój mam z bratem więc w sumie mieszkam z nim w pokoju:D

1 komentarz:

  1. Kamcia to jeszcze nie jest mania kolczykow :D
    Jowita.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger