czwartek, 27 lutego 2014

Haul zakupowy czyli Szaleństwo Kamili.

Witam was serdecznie jako, że ostatnio zrobiłam napad na pepco i aptekę to chciałam wam pokazać co można kupić na promocjach w pepco, jakie perełki można znaleźć i za ile:D

Na początku może wspomnę o zakupie w aptece ;) Ostatnio kupiłam sobie odżywkę 8w1 z eveline i działa ale trochę boję się jej używać chociaż efekty są widoczne;)




Więc jak byłam w aptece i zobaczyłam tę odżywkę za 13 zł od razu się skusiłam:D

Prosto z apteki poszłam do pepco :) Zrobię zbiorczo wszystko co tam kupiłam ale zakupy robiłam dwa dni bo na początku nie byłam przekonana czy będą to fajne produkty :D


Zapraszam:
\

1) Cienie z NYC za 1,99 z 5,99zł  :D
Wczoraj miałam je na oczach cały dzień i powiem tak rano miałam mało ich aby na uczelnie mieć delikatny makijaż jak wróciłam to dołożyłam troszkę jeszcze dla mocniejszego efektu i na środek powieki dołożyłam trochę pigmentu z mac i efekt był genialny :P 

Kolor ich to taki jasny zielony i ciemna zieleń:D




2) Jest to cień z accessorize ah jak ja się w nim zakochałam w opakowaniu wyglądał genialnie ale okazało się, że był połamany i taką strukturę tworzył no ale nie ważne za 2,99 zł mogłam się poświęcić i nie narzekam a cień jest piękny perłowy;)


3) Z tej samej firmy mam jeszcze ten przepiękny fiolet ;) też za 2,99zł


4) do tego kupiłam jeszcze taki przybornik do paznokci:) Zależało mi na kopytku i rydełku a jak był cały zestaw to pochwyciłam:D

cena: 2,99zł z 4,99zł


5) Interes życia czyli cienie z miss sport za 0,99zł :D
6) Kosmetyczka przecena z 7,99zł na 4,99zł


7) Kupiłam jeszcze takie kokardki do włosów akurat nie na promocji ale stwierdziłam, że chcę je mieć :D

cena : 3,99zł


Następnie razem z moim chłopakiem poszliśmy na zakupy do Tesco i kupiłam już oszczędnie :


1) 100szt podgrzewaczy za 12zł


2) i książkę za 6,99zł na jakieś szare dni będzie jak znalazł:D


To wszystko na dziś teraz czekam na kuriera z kosmetykizameryki.pl bo wspólnie z koleżankami zamawiałyśmy to jak przyjdą kosmetyki to się wam pochwalę ale tam też będzie skromnie bo starałam się nie wydać za dużo hehe także jak coś się spodobało a może już coś mieliście to piszcie komentarze będzie mi bardzo miło;)


Pozdrawiam, papapapa

3 komentarze:

  1. same tanie rzeczy :/ i pewnie po terminie :/ radze nie kupowac w pepco;) a odzywka 8w1 jest naprawde calkiem spoko:) mi zawsze pomaga, jednak na takie poobgryzane paznokcie jak Twoje, trudno oczekiwac wiekszych cudow;) Jednak, bardzo sympatyczna atmosfera panuje na Twoim blogu, aby tak dalej, Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w tym rzecz, że nie są po terminie:D no paznokcie mam straszne ale może odrosną :D od 8w1 mogą boleć paznokcie więc używam naprzemiennie z innymi odzywkami;) Dziękuję;)

      Usuń
  2. pamiętaj cień, róż, brązer, cokolwiek, jeśli się kruszy i ma inną "konsystencje" niż na początku znaczy się, że jest po terminie, na każdy zdjęciu widać, że te cienie i róż nie są dobre, niszczysz sobie tylko młodą buzie, no chyba , że cienie sypkie ale to inna bajka

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger