niedziela, 27 kwietnia 2014

Co warto kupić na promocjach w rossmannie kategorie oczy, usta, paznokcie


Od jutra promocja w rossmannie na tusze, cienie, kredki, eyelinery :)
Następnie jak wiecie od 5.05 będzie promocja na szminki, kredki do ust, lakiery i pielęgnację paznokci dlatego też zrobiłam tego posta z produktami które ja mam w swojej kosmetyczce i cenię sobie je bardzo:) Także zapraszam do czytania:)



Pomadka wibo elixir jest to niesamowicie cudowna pomadka :) Jedyną jej wadą jest opakowanie:D Ja posiadam NA RAZIE tylko numerek 2, ale jak już będzie promocja zamierzam kupić wszystkie i wtedy pojawi się post z prezentacją wszystkich kolorów:D Nie wysusza ust i nadaje im lekki błysk :P Zero wad:D


Eye liner z miss sporty jest to dość kontrowersyjny produkt jedni go kochają inni nienawidzą:D Jest to mój pierwszy produkt tego typu, wcześniej nie rysowałam kresek bo mam opadającą powiekę i uważałam, że to bez sensu:) Na ten produkt namówiła mnie mama i jestem zadowolona;) Jedna warstwa jak widać na zdjęciu jest taka jasna druga warstwa daje czarny efekt;) ale uwaga trzeba dać mu wyschnąć przed nałożeniem drugiej warstwy:) ja go lubię:) W promocji będzie kosztował ok 7zł więc można za tyle testować:) Polecam szczególnie dla amatorów bo aplikacja jest bajecznie prosta:D 



1) Niebieska odżywka jest to produkt od lovely na wzrost paznokci:)  Już kilka razy gościła w mojej kosmetyczce;P Daje paznokciom lekki niebieski kolor ale ważne, że działa i paznokcie rosną:)
2) Odżywka Wygładzająca Płytkę Paznokcia z proteinami pszenicy od firmy Lovely. Moja mama była z niej zadowolona i mówiła, że daje radę :)
3)Lakier z wibo ahh idelany trzyma się ponad 3 dni, i ma fajny pędzelek:)
4) odżywki eveline przedstawiać nie trzeba:D u mnie się sprawdza:D





Nowość z Lovely dodaje tutaj dla przestrogi:) Ja uwielbiam takie bajery i ostro się zawiodłam. Liczyłam na masełko w kredce a dostałam tak tępą kredkę co ledwo co rysuje. Tragedia. Nie polecam choć kolory fajne. Na szczęście kupiłam tylko jedną i więcej nie kupię nie ma szans. 




To kilka produktów na te tygodnie nadchodzące, które mam ;) Muszę się zastanowić co dokładnie chcę kupić bo nie chcę robić nie przemyślanych zakupów i w tym bubli :) Wolę sprawdzone produkty:)  

3 komentarze:

  1. lakiery wibo xtreme nails są już wycofane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj w rossmannie i widziałam je :) Przestraszyłaś mnie bo mam ochotę na kilka kolorków ale jeszcze je można znaleźć na półkach:P

      Usuń
  2. aj! ten puder z Paese już od dłuższego czasu za mną chodzi, na pewno go kupię! tyle dobrego już o nim słyszałam :) / zapraszam na nowy post, kkarmelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger