niedziela, 27 kwietnia 2014

Sekret wizażystów? Hit czy kit? (dużo zdjęć)

Bada bada bum! 


Hejka:D Dzisiaj mam dla was recenzję pudru nie drogeryjnego ale cudownego:)
 Przed wami puder ryżowy paese!:D 







Od producenta:


"Produkt jest niezwykle lekki, jedwabisty i łatwy w aplikacji, pozostawiając aksamitne w dotyku skórę. Idealny jako ostatni etap makijażu. Polecany głównie do cery mieszanej i tłustej. Puder ryżowy absorbuje nadmiar sebum. Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie na wybrane jej partie. Biały kolor pudru, po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny."



Moja opinia:

Jako, że jestem alergikiem i bałam się kupić takie duże opakowanie pudru z racji alergii to poprosiłam panią w małym sklepiku o próbkę :) Próbka 5 ml starczyła mi na miesiąc codziennego używania;O




 Jak tylko się skończyła pobiegłam po pełno wymiarowy produkt, ponieważ się w nim zakochałam;) Miałam wiele obaw, ponieważ ja mam skórę normalną w kierunku suchej i bałam się, że puder ten idealny do skóry tłustej wysuszy mi moją cerę :) Nic takiego jednak się nie stało uff:D 









 Aplikacja jego jest o tyle trudna, że trzeba sobie wyrobić własną metodę:P Na początku przechylałam pudełko z puszkiem przy otworach a potem na nakrętkę strzepywałam puder z puszka :) Teraz po prostu wysypuje go na nakrętkę ale mam go już mniej i nie ma strachu, że wyleci tego za dużo:) 



Puder matuje na bardzo długo, ale ja nie mam problemu z tłustą cerą :) Nie tworzy efektu maski:) Bardzo podoba mi się to, że dopasowuje się do koloru skóry idealnie współpracuje z podkładami, kremami bb i różem :) Wszystko jest tak jak być powinno;) Do aplikacji oczywiście używam pędzla nie puszku, ponieważ tak mi jest wygodniej:D
Puder jest bardzo dobrze zmielony :) 


Miałyście? Kochacie? Ja tak i nie zamienię go na inny :) Mam jeden do przetestowania  bo był w pudełku shinybox także wam porównam ale ten jest jak najbardziej wart swojej ceny:) Dużą wersję kupiłam 12.03 i zużycie jest minimalne:D


puder do przetestowania:D


2 komentarze:

  1. Mam go i uwielbiam! To jeden z najlepszych pudrów jakie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger