wtorek, 22 kwietnia 2014

ShinyBox Extra, czyli mój pierwszy Box:) (Uwaga DUŻO Zdjęć!)




Dziś mam super dzień, nie dość, że promocja w Rossmannie i wszystko co chciałam udało mi się kupić to jeszcze przyszedł kurier z ShinyBoxem;) Mimo, że wiedziałam co będę miała w środku to i tak się cieszyłam jak dziecko:D W mojej paczce były dwa pudełka, ponieważ kupiłam Extra boxa, czyli pudełko z listopada i stycznia:) 


Paczka przyszła w dwóch kopertach:D

beShiny 
shinybox by deezee


Gryzia pilnowała pudełek:D

Zaczniemy od Pudełka beShiny ze stycznia:)









piękny cień już niedługo makijaż z nim;) 

Jak skończy mi się paese to będę go testować;)




całe pudełko;)

Drugie pudełko to ShinyBox by deeZee:















Oba pudełka prezentują się okazale:) Kosztowało mnie to 69zł :D Kolory dawali losowo i jestem niesamowicie zadowolona:D Zanim doszła paczka myślałam, że z firmy BIOLIQ to bym bardzo chciała krem pod oczy i dlatego jestem niesamowicie szczęśliwa:D Oliwka do paznokci jest to coś co nie mogę się doczekać aż przetestuje:d Bardzo jestem ciekawa tej maski do twarzy:D ah czeka mnie dzisiaj bardzo relaksujący wieczór z olejkiem, maską do twarzy, pilingiem i balsamem ahhh:D


Mieliście te produkty? :D

Produkty można zamówić tutaj :D

2 komentarze:

  1. To pierwsze pudełko jest takie sobie, drugie prezentuje się znacznie okazalej. Ja osobiście jednak nie skuszę się na żadne pudełka. Wolę wydawać pieniądze wiedząc na co je wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiając te pudełka wiedziałam co w nich będzie i dlatego zamówiłam:D Baza pod makijaż i puder poczekają na swoją kolej:) Lakier pójdzie w świat ale reszta już jest używana:D akurat tego potrzebowałam a tak było taniej:D

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger