wtorek, 22 kwietnia 2014

Róż Wibo, warto czy nie warto w obliczu promocji w rossmannie:)



Witam was serdecznie:) Dziś mam dla was róż z Wibo z jedwabiem :) Pewnie nie jedna z was ma na niego ochotę z racji promocji w rossmannie więc uznałam, że warto coś o nim napisać:)

Od producenta:

"Nadaje jedwabistą gładkość. Formuła bogata w witaminę E, dzięki czemu cera jest odpowiednio nawilżona. Łatwy w użyciu, nie pozostawia smug. Modeluje kształt twarzy.

Skład: Talc, Mica, Serica, Magnesium Stearate, Bismuth Oxychloride, Mica and Titanium Dioxyde, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Sorbition Sesquioleate, Paraffinum, Liquidum, Hydrolyzed Silk, Maltodextrin, Tocopheryl Acetate, Propylparaben,[+/-] CI 15850, CI 77491, CI16035, CI 77007, CI 45430, CI 77492 and CI 77491 and CI 77499, Mica and Titanium Dioxide, Iron Oxides and Mica and Titanium Dioxide.

Cena: ok. 8zł / 5,5g" 


Moja opinia:

Na pewno plusem jest jego cena, ponieważ w cenie regularnej ok 8zł a w promocji 4 zł:D 
Kolejnym plusem a zarazem minusem jest jego pigmentacja :) Jest mocno na pigmentowany co powoduje, że takie osoby jak ja które dopiero coś tam zaczynają z makijażem mogą mieć policzki ala ruska xD Mi również ciężko się go rozprowadza, ponieważ ciężko się rozciera :)
Opakowanie jest dość estetyczne ale bardzo solidne :) Posiada ukryty pędzelek ale nie używała bym jego do takich celów;) Nie użyłam go ani razu. Ba jak szukałam o nim informacji "od producenta" to dowiedziałam się, że pędzelek tam jest:D hehe #takasytuacja Kolor mimo, że na pigmentowany to znika dość szybko (po 4h nie ma prawie śladu po nim) ale znika dość równomiernie:) Największym plusem jest to, że mnie wrażliwca nie uczulił:D 

Ja go nie kupię jeszcze raz:) Zły nie jest ale mam lepszy:), który też polecam również jest na promocji w rossmannie:D







Używałyście?:D 

7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio z róży używam Sleeka i Inglota, mam też jeden ulubiony z Bourjois. Nie szukam chwilowo niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem zadowolona z Lovely i boję się, że nigdy go nie skończę tak go dużo hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam Lovely natural beauty blusher ;) mineralny roz do policzkow ;) jest najlepszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uzywam Lovely natural beauty blusher ;) mineralny roz do policzkow ;) jest najlepszy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kamciaxx20.blogspot.com/2014/02/roz-z-lovely-czyli-moj-kwc.html -> Pisałam tutaj o nim:) To mój ulubiony róż i nie zamienię go na żaden inny:D Mam kolor taki naturalny ala brzoskwinia:D Piekny;D

      Usuń
  5. Zastanawiałam się nad nim, ale póki co jeszcze się przekonuję do róży w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początek ten z lovely jest lepszy bo mniej na pigmentowany, polecam kupić w promocji to groszowe sprawy a uczyć się można:) On ma delikatne drobinki brokatu ale na twarzy tego nie widać:D

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger