środa, 23 kwietnia 2014

TAG Half face makeup / Makijaż na pół twarzy

Jakiś czas temu malowałam się i pomyślałam, że zrobię wam tag "makijaż na pół twarzy" :) Ciekawe jak wam się spodoba :)

Ps. Moje brwi tak wyglądały specjalnie przed wizytą u kosmetyczki aby wyczarowała teraźniejszy efekt:) 

Ps 2. Jeżeli gdzieś widać "wąsik" to niestety ale mimo woskowania co tydzień on ciągle rośnie z powodów zdrowotnych :( Wybaczycie?:D 



Także zapraszam do zdjęć:)





 Baza czyli czysta twarz plus jakiś krem nie pamiętam jaki :) I zaczynamy:) 




 Przy otwartym oku:) Oko wyszło mi super:D


I zamknięte oko:)



Użyłam:


Na twarz nałożyła podkład Match perfection z Rimmela:)








Baza pod cienie aby utrwalić efekt;) 



Cienie  z NYC posłużyły mi jako baza mojego makijażu :) Ta maleńka pacynka jest idealna do nakładania cienia na dolną powiekę:D



Ciemna zieleń poszła w załamanie powieki a jasny lila kolor na dolną powiekę:)



Cień Bow poszedł pod łuk brwiowy i delikatnie na środek powieki w celu rozjaśnienia i roztarcia cieni:) Cień Boxed użyłam do brwi:) 




I jak się wam podoba moja połowa twarzy?:D Nie jestem jeszcze jakimś mistrzem ale się uczę:D

1 komentarz:

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger