piątek, 2 maja 2014

100happyday, wyzwanie na dobry humor:)

Słyszałyście o akcji # 100happyday ?:D Postanowiłam się do niej przyłączyć :D Sens jest taki aby codziennie przez 100 dni dodawać zdjęcie, które przedstawia to co czyni nas danego dnia szczęśliwymi:) Zdjęcia będę dodawała na instagrama:D

O akcji możecie poczytać tutaj:)



"Żyjemy w czasach, gdy posiadania bardzo wiele spraw i zapełnionego kalendarza jest powodem do chwalenia się. Gdy życie pędzi coraz szybciej, jest coraz mniej czasu by cieszyć się chwilą, która właśnie trwa. Umiejętność docenienia chwili, otoczenia i siebie w nim jest podstawą prowadzącą do długotrwałego szczęścia dla każdej istoty ludzkiej. 71% ludzi próbowało wyjaśnić to zadanie, ale im się nie udało, głównie z uwagi na brak czasu. Ci ludzie po prostu nie mieli czasu na szczeście. A ty masz?"


Wystarczy tylko się zarejstrować i dodawać zdjęcia:D I najważniejsze CIESZYĆ się z małych rzeczy :) Musimy sobie uświadomić jak wiele cudownych rzeczy mamy w swoim życiu;)

Weźmiecie w tym udział?:D 

Zapraszam na mojego instagrama;)

7 komentarzy:

  1. Chciałabym byc 100 dni szczesliwa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 dni to dla mnie wyzwanie, którego się nie podejmę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdego dnia jest coś miłego coś co nas uszczęśliwia:)

      Usuń
  3. Nominuję Cię do Liebster Blog Award
    http://dawno-temu-w-trawie.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-nominacje.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow dziękuję postaram się na dniach odpowiedzieć teraz mam urwanie głowy:P

      Usuń
  4. Świetny sposób do mobilizacji samej siebie :)
    Jestem za i 3mam kciuki za dotrwanie :)

    Obserwujemy?
    http://lardyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam to wyzwanie ale chyba nie jest dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger