poniedziałek, 12 maja 2014

Liebster Blog Award- nominacje

Hejka, na wstępie pragnę was przeprosić ale jak wiecie z instagrama ostatni tydzień (10 dni) miałam ciągle coś na głowie, najpierw choroba ale taka, że myśleć się nie dało tak bolało, potem kolokwia jedno za drugim a na końcu remont a dokładnie na razie sprzątanie nowego gniazdka:D

Pierwsze co to chciałam wam po dziękować za to, że mimo nieobecności bardzo dużo (jak na mnie) osób tu zaglądało. każdego dnia jak wchodziłam popatrzeć na wasze blogi widziałam jak liczba odwiedzin rośnie jak przybywa komentarzy i nie wierzyłam własnym oczom :D Bardzo bardzo wam dziękuję :) 

Gdy mnie nie było dostałam komentarz od Magdy, że nominuje ona mojego bloga, który ma aż 4 obserwatorów :D (czterech ale wiernych!!)  Jestem zaskoczona, że Magda trafiła na mojego bloga i jestem jej bardzo wdzięczna :D Bardzo się cieszę :D



„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.



Pytania które otrzymałam od Madzi:

1. Sklepy, w których najczęściej  zaopatrujesz się w produkty kosmetyczne (drogerie, perfumerie, mydlarnie, sklepy, strony internetowe )

Rossmann, www.kosmetykizameryki.pl i allegro;)


2. Korzystając ze sklepów sieciowych zarówno odzieżowych, obuwniczych jak i kosmetycznych czyhasz na promocje czy "musisz mieć tu i teraz" ?:)

Promocje :)

3. Makijaż jest dla Ciebie niezbędny? , czy możesz wyjść z domu w wersji "soute" ?

Często wychodzę bez makijażu nie jest to dla mnie problemem :)

4. Wolisz spożywać posiłki na mieście, czy sama coś upichcić ?

Od kad musiałam nauczyć się gotować to lubię coś sama tworzyć mieszać smaki i w ogóle ale mam też ulubione miejsca na mieście gdzie lubię zjeść od czasu do czasu;)

5. Spędzanie czasu wolnego - aktywność fizyczna poza domem? czy kanapa, kocyk , dobry film lub książka, blogowanie ?

Kanapa, kocyk, laptop i ukochana osoba obok<3

6. O jaką część ciała dbasz i skupiasz się najbardziej na pielęgnacji  (włosy, ciało, twarz ?)

Okolica pod oczami ze względu na duże cienie których chcę się pozbyć i w ogóle twarz ;P

7. Czy preferujesz, stosujesz takie upiększanie jak: doczepione rzęsy, paznokcie, włosy, solarium czy wolisz siebie w wersji naturalnej ? 

Wolę siebie w wersji naturalnej chociaż chcę wypróbować sztuczne rzęsy:P

8. Szpilki , baleriny czy trampki?

Szpilki i trampki :)

9. Czy chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie ?Co takiego ? :)

Mniejsy biust haha 

10. Czy obecność takich składników w kosmetyku jak SLS/SLES, sylikony, pegi, parabeny ma dla Ciebie znaczenie w dobrze produktów ? 

Szampony z sls używam ale reszty się wystrzegam, staram się nie używać produktów zapychających szkoda mi mojej cery :)

11. Co Cię najbardziej irytuje ?  - ogólnie

ojej, zachowanie kobiet w rossmannie ! Kolejki w sklepach, niesprawiedliwość na uczelni i.... ludzie co wsiadają do auta za kierownice i jeżdżą jak by prawojazdy nie mieli:)



Nominuję:
lardyka
czekoladownik
jestnowezycie
artemidaaa
paulina-malina
being-mila
strasznik



Moje pytania:

1)Jakie jest twoje największe marzenie dotyczące blogosfery?
2)Kosmetyk/ przyrząd bez jakiego twój makijaż nie mógł by istnieć?
3)Ubrania kupujesz w sieciówkach czy w małych butikach?
4)Ulubiona drogeria i produkt z niej bez którego nie mogła byś żyć?
5)Kosmetyki naturalne, używasz czy masz jakieś obawy?
6)Jakie emocje wzbudziła w tobie informacja, że będzie promocja 49% na kosmetyki w rossmannie? 
7)Jak sądzisz co mogło by poprawić komfort zakupów w drogeriach?
8)Kosmetyki polskiej firmy. Jakie masz, ile i czy jetseś z nich zadowolona?
9)Kolczyki, bransoletki, wisiorki czego masz więcej?
10)Od jak dawna krążysz po blogosferze? Czyli od jak dawna czytasz blogi, oglądasz vlogi itp?
11)Dokończ zdanie: Blog to dla mnie...;)

Mam nadzieję, że pytania nikogo nie urażą a odpowiedź będzie sprawiała wam przyjemność a ja dowiem się o was coś więcej;)


Ps. Obecnie postaram się dodawać posty co dwa dni mam kilka dla was pomysłów także będzie ciekawie ale jest to spowodowane właśnie przygotowywaniem mojego gniazdka, które wiąże się z niespodzianką dla was :D Już na dniach napisze o co chodzi, wiąże się to z ciszą jaką będę miała w domu i z blogowaniem kto zgadnie dostanie ode mnie upominek :D Kto doczytał do końca ma więc szanse dostać coś fajnego ode mnie:P


Pozdrawiam was kochani papa:))

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, na pewno niedługo odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger