czwartek, 1 maja 2014

8w1 BB na upały?:D


Dzisiejszym bohaterem jest krem BB :)Kupiłam go na tej promocji w rossmannie za 12,19zł:)





Jest to dość nie duża tubka (30ml) Datę ważności ma 12 miesięcy po otwarciu więc całkiem ok:D 
Tubka jest bardzo poręczna i nie ma problemu z wydobyciem produktu:) Mi nie przeszkadza to, że nie ma pompki;)
Dużą zaletą jest SPF 30:)


Czym zaskoczył mnie rossmann?:D Trafiłam na nie otwierany produkt :D Ale się ucieszyłam jak to zobaczyłam:D

ale zaskoczyłam się jak go w końcu otwarłam....




Krem BB jest bardzo CIEMNY byłam przerażona;( Na szczęście co jest ogromnym plusem podkład idealnie dopasowuje się do mojej twarzy :)


Na pierwszym zdjęciu widać różnice między kremem a moją twarzą a na drugim widać jak się dopasował;)

Jak znosi upały? Lekko ścieka ale nie tak jak podkłady ;) Po 2h na słońcu nie wiele mi go zostało na chusteczce a na twarzy nadal był:D Jak za 12 zł jest super ale w cenie regularnej nie wiem czy go kupię :)

To były plusy:) Ale podkład ma tez wady niestety:( Strasznie śmierdzi mi na twarzy;( Przez pierwsze 5 min czuć go intensywnie i jest to dużym minusem w końcu mamy go przy nosie :( 

Na pewno będę go używać na te lekkie upały bo jednak na takie 30 stopni jestem za tym aby nic nie nakładać:) 

Miałyście? Kupicie? Ja nie wiem czy kupię jeszcze raz, raczej będę innego szukać:)

6 komentarzy:

  1. Przekonałam się na własnej skórze, że najlepsze na upały są oryginalne, koreańskie kremy BB. Nic nie spływa, nawet jak się cała spocisz, w tym również na twarzy. Przetestowane ;)
    Miałam ten BeBik i byłam z niego zadowolona, ale jest jeszcze tyle takich produktów do przetestowania, że raczej do niego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na oryginalne BB mnie nie stać:P To już wolę nic nie nakładać:P też jak się skocńczy będę testować inne:D

      Usuń
    2. nie pisze sie ,,nie stać mnie " bo to brzydko wygląda ..:P

      Usuń
    3. ano nie kupię sobie bo nie mam dochodów bo studiuje :D W sumie brzmi lepiej:P

      Usuń
  2. Ten krem BB strasznie smierdzi ale jest dobry i nie nazekam na jego krycie itd.Napewno nie skusze sie żeby jeszcze raz go kupic.Jednak nie nadaje sie na upały ponieważ spływa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano niestety spływa ale fakt, że jest super ;D Ja krycia nie potrzebuje tylko wyrównania koloru skóry:P Mam jeszcze jeden do wypróbowania :) Z kremu z Eveline nie byłam zadowolona, ponieważ mnie uczulał:)

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger