czwartek, 29 maja 2014

Esencja kobiecości


Dzisiaj o pomadce do ust z Polskiej firmy Celii :)






Od producenta:

Esencja kobiecości



moja opinia:

Pomadka ma bardzo przyjemny dzienny kolor dobry do szkoły lub pracy:)

Czasami zdarza jej się wchodzić w załamania ale całościowo jestem z niej zadowolona. Nie jestem fanką jasnych ust na co dzień ale na nie które sytuacje jest idealna:) 

Schodzi z ust bardzo ładnie ponieważ ze względu na fakt, że jest taka jasna to nie widać, że znika:P

Cena: na stronie producenta: 8,8zł u mnie w małej drogerii ok 10zł









A wy miałyście kiedyś te pomadki?:D

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kolory na ustach! Gdy rano wstaje dobieam makijaz ( pracuje w galerii handlowej w sklepie to czlowiek musi jakos wygladac ) uwielbiam eksperymentowac z ustami. Nie boje sie mocnych czy jaskrawych kolorow na dzien. Jak na ustach tak i na oczach choc tu ze wzgledu na prace nie moge przesadzic :)) zapraszam do mnie na bloga nastepna notka to makijaz orzezwiajacy i temat ust :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam kolory ale do pracy trzebA na spokojnie:P Na uczelnie jak wiem, że mogę sobie pozwolić to mam fuksję na ustach:P

      Usuń
  2. No proszę jaki fajny odcień za jakie pieniążki :) W sam raz na co dzień :) ta mała drogeria to ???

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger