poniedziałek, 26 maja 2014

Moja pielęgnacja moich paznokci,czyli od zera do milionera


Hejka, jak patrzę na swoje stare zdjęcia to zastanawiam się jak mogłam podawać innym rękę bez zażenowania. Tragedia. Koszmar. Od kąd pamiętam obgryzałam paznokcie tak mega mocno, że aż strach.


Te zdjęcie zostało zrobione ok sierpnia zeszłego roku. Przedstawia tragedię jaką sama sobie zgotowałam. Nie wiem co spowodowało, że zaczęłam walczyć o długie paznokcie i zaczęłam używać odżywki z Eveline 8w1 :) Bardzo dużo złego się na jej temat naczytałam ale i tak zaryzykowałam:) 


Po tygodniu było widać efekty ale wiadomo, że efekty na zdjęciach to jeszcze nie to do czego dążę ale już i tak byłam bardzo dumna z siebie :) Po kilku tygodniach moje paznokcie gdy były dłuższe zaczęły się łamać.. Więc ścięłam wszystkie do tej samej długości i po odstawieniu odżywki okazało się, że nie rosną. 


Eveline 8w1 nie była jedyną odżywką jaką stosowałam w tamtym momencie, ponieważ bałam się używać codziennie tej z eveline:P O tej odżywce pisałam tutaj 


Od tamtego czasu gdy okazało się, że bez wspomagaczy paznokcie mają mnie gdzieś zaczęłam łykać skrzypowitę :P

Zamówiłam sobie shinyboxa a w pudełku znajdował się olejek do paznokci i wtedy zaczęła się prawdziwa walka! Codziennie ta sama akcja:

1) Zmywanie lakieru
2)Wcieranie olejku ok 10s każdy paznokieć 
3)Jedna lub dwie warstwy odżywki (na zmianę odżywka 8w1 i lovely)
4)dwie lub trzy warstwy lakieru

od niedawna doszedł punkt 5) czyli odżywka utwardzająca paznokcie na wierzch;p

Ten plan który codziennie sumiennie realizowałam wraz z łykaniem tabletek dał naprawdę super efekty zresztą zobaczcie sami:P


tu na zdjęciu macie odżywkę eveline 8w1


aplikacja oliwki:P Na wacik i smarujemy :P Metodą prób i błędów okazało się, że jest to najlepsza metoda:P


Moja pielęgnacja w zdjęciach czyli odżywka z lovely, utwardzacz do paznokci, zmywacz z biedry, tabletki i olejek:P


dokładne zbliżenie na oliwkę :P





No i odkąd moje paznokcie rosną zauważyłam, że moja kolekcja lakierów rośnie;P Wiadomo kiedyś nie kupowałam bo nic dobrze nie wyglądało a teraz jest szał tyłka:P







Z tym zdjęciem was zostawiam mam nadzieję, że widzicie moje postępy i jesteście ze mnie dumni aż przypomniał mi się komentarz jednego anonima: "a odzywka 8w1 jest naprawde calkiem spoko:) mi zawsze pomaga, jednak na takie poobgryzane paznokcie jak Twoje, trudno oczekiwac wiekszych cudow;) " a jednak cuda się zdarzają:D Wybaczcie pomalowane skórki ale z czasem się nauczę ;p Zawsze użyłam bezbarwnych lakierów a tam talentu nie trzeba:P 



14 komentarzy:

  1. no to przebyłaś niezłą drogę do tych swoich naturalnych pazurków :) wyglądają super :)
    moja paznokciowa droga była bardzo podobna tylko że ja się poddałam i teraz co miesiąc chodze do kosmetyczki na żele :( i teraz mi wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ciągle kupuje nowe odzywki poluje na jakieś nowe olejki itp to już mania hehe uzależnienie:D ale warto:P mnie wspiera chłopak i się denerwuje jak moje ręce wędrują w stronę ust hehe myślałam na tipsami aby naturalne odrosły ale tipsy też niszczą płytkę i w sumie nie wiele by to pomogło :P Często słyszałam, że jak zacznę je malować (te kołki) to nie będę ich obgryzać ale to było jeszcze gorsze bo ja zdzierałam zębami ten lakier (fuuuj) także na każdego jest sposób:P Tak samo jest z blogiem cieszę się z każdej osoby jak z każdego milimetra paznokcia hehe powoli do celu!!:P

      Usuń
  2. Mnie się czasem paznokcie rozdwajają, ale zasadniczo nie mam z nimi większych problemów. Jeśli mogę Ci coś zasugerować, to dobrze by było jakbyś zmiękczyła i nawilżała skórki, bo wyglądają na mocno przesuszone. Trzymam kciuki za dalszą walkę o piękne, długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre rady:) Ostatnio zaczęły mnie denerwować skórki i powoli zacznę coś z nimi robić ale muszę znaleźć metodę która mnie zadowoli i nie będzie droga bo olejek en co w paznokcie wcieram też w skórki ale to nic nie daje:(

      Usuń
  3. jeszcze o skórki zadbaj :) plus za niedługo Ci podrosną pazurki i skórki estetyczne i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości i silnej woli w dążeniu do celu, efekt jest rewelacyjny :). Z pewnością nabrałaś więcej pewności siebie :). Skórki przy paznokciach są skutkiem braku witaminy A, masło, na przykład, zawiera duże ilości takowej witaminy, także polecam za każdym razem przy robieniu kanapek smarowanie grubszej warstwy masła- ja robię tak za każdym razem, gdy zaczynam zauważać, że organizm domaga się wymienionej witaminy, dodatkowo polecam Tobie zwyczajny krem do rąk, na przykład z nivea, mocne nawilżenie również powinno pomóc :). Czasami niepotrzebnie szukamy przesadnie wybitnych produktów, mając proste rozwiązanie tuż obok.

    http://fivehundredandsixdays.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh tak muszę sobie wziąść twoje rady do serca:P Zaglądam do Ciebie :D Mam nadzieję że wyrobię sobie nawyk komentowania innym bo sama lubię jak ktoś mi komentuje:D

      Usuń
    2. Pozostał niewielki krok przed Tobą do nieskazitelnych dłoni :). Fantastycznie, cieszę się bardzo :). Fakt, słowa przywołują uśmiech. Jeżeli chodzi o mnie- zawsze z miłą chęcią porozmawiam z Tobą, gdy tylko zdecydujesz się na pozostawienie komentarza.

      Usuń
  5. Super! Widać różnicę! Ja miałąm piękne długi pazurki za nim poszłam do pracy.. A potem rach ciach i po nich :( od jakiegoś czasu stosuje odzywke eveline tą co ty i jest swietna- kazdemu polecam! Zapraszam do komentowania mojego bloga ;) www.rozowa-kosmetyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej aby moja praca mi tego nie zafundowała;(( eveline jest super :D Już zaglądam:*

      Usuń
  6. super ja mam podobny problem ale daje rade:)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, mialam ten sam problem :) zarlam paznokcie aż po same pachy, a teraz jestem wściekła sama na siebie, bo np paznokcie na palcach wskazujących rosną krzywo itd.
    Jednak mimo tych szczegółów jestem dumna, ze udało mi się utrzymać :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger