piątek, 13 czerwca 2014

Tag: Ile warta jest moja twarz :]



hejka, dzisiaj mam dla was tag: ile warta jest moja twarz:) Post ten nie ma na celu pochwalenie się a jedynie pokazanie jakich kosmetyków używam codziennie w każdym makijażu abyście mogły wypowiedzieć się jak to u was wygląda:))  Zacznę od tego, że głównym założeniem mojego bloga było recenzowanie tanich kosmetyków na każdą kieszeń i zaraz się przekonamy czy naprawdę tak mało wydaję aż sama się boję bo mam zapisane ale bez cen kosmetyki i zaraz wszystko podliczę:D 

Myślę, że ten post będzie miał formę typu : zdjęcie -> cena -> podsumowanie wszystkiego -> nominacje :D

Gotowe?:D 





Podkład jeden z wielu ale absolutnie jedyny którego teraz używam bo się w nim zakochałam :D

Cena regularna: 42zł ja kupiłam za połowę czyli 21 zł :P 




Puder transparentny paese 

cena: 32,90 zł


baza pod cienie 

cena: ok 15 zł ja kupiłam za ok 10 zł :D


róż z lovely 

cena: ok 9 zł


Cienie sleek oh so specjal :)

 Cena: ok 37 zł


Cień inglot 355m pod łuk brwiowy i na całą powiekę :D 

Cena : 10 zł


Tusz do rzęs

cena: 10 zł kupiłam za 5 zł



Pomadka lovely

cena: 8,79 zł kupiłam za 4,39 zł



Podsumowanie:

Podkład: 42 zł /21 zł
Puder: 32,90 zł
Baza: 15 zł
Róż: 9 zł
Tusz: 10 zł/ 5 zł
Cenie paleta: 37,50 zł
Cienie jeden: 10 zł
Pomadka: 8,79 zł/ 4,39 zł

Razem: 165,19 zł/ 134,79 zł





Wiedziałam, że wyjdzie dużo :( a kosmetyków mam dużo dużo więcej :P Ale pamiętajmy, że takie rzeczy jak podkład, puder cienie itp to produkty na bardzo długi czas tak sobie to tłumaczę :D


Nominuję:



<3


15 komentarzy:

  1. Robiłam już kiedyś ten TAG ale chętnie go zaktualizuję za jakiś czas ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczę jak to wygląda ponieważ dużo nowości masz :P

      Usuń
  2. o kurdę , myślałam że będzie to łatwiejsze , no nic :) jutro biorę się do roboty :) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie. :) Ja siebie raczej nie będę podsumowywać, już jestem przerażona a jeszcze by wyglądało że się przechwalam, a nie o to chodzi w dbaniu o siebie. :) Nie ma co sobie żałować na urodze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie ma co żałować :P Od jakiegoś czasu też myślę, że lepiej mniej a lepiej:D

      Usuń
  4. A ja myślę, że to rozsądna cena, szczególnie, że kosmetyki nie są jednorazowe, a mamy je na jakiś czas. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe patrząc na tą pierwszą cenę porównując do mojej to ja o 10 zł mniej wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja kupowałam większość na promocjach dlatego podane dwie ceny:P ale ty podsumowałaś też kremy itp u mnie z kremem i resztą było by więcej :P sam płyn micelary to 17zł xDD

      Usuń
  6. Muszę mieć ten podkład ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jest super szczególnie dla zmęczonej twarzy :D po 12 h w pracy on nadal jest na twarzy to jest dla mnie największe zaskoczenie z tym podkładem:D

      Usuń
  7. fajny tag :) lubie ten podkład z Rimmel'a :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:-) ja go uwielbiam:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten tag, chyba zrobię u siebie aktualizację, bo trochę się pozmieniało :) śliczne kolory paletki :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger