sobota, 21 czerwca 2014

10 za +/- 10 zł czyli kosmetyki które polecam + krótka informacja na najbliższy czas

hejka:D Dziś mam dla was krótki post o 10 produktach za +/- 10 zł większość do kupienia w rossmannie :D 

Na wstępie chciałam wam ogromnie podziękować, ponieważ w ciągu tygodnia przybyło mi 5 obserwatorów niby mało ale ja się cieszę, że co post jest więcej komentarzy więcej wejść i myślę, że do końca roku uda mi się dobić do 50 czytelników czynnych że tak się wyrażę hehe


No to zaczynamy :P


Growing lashes stimulato maskara cena ok 10 zł a efekt jaki daje na oczach taki dzienny ale bardzo ładny :) nie skleja rzęs i nie osypuje się nadmiernie ;)



Róż z lovely doczekał się osobnej notatki i jest moim ulubieńcem:D cena ok 9 zł

Ma drobinki brokatu ale daje bardzo naturalny efekt:D




Puder synergen jest bardzo dobry nie tylko dla początkujących :) Cena to ok 8 zł ale trzeba uważać, ponieważ nr jest najjaśniejszy :P 



Korektor na wypryski z synergen jest to dobry korektor szczególnie jak nałożymy go na nieprzyjaciół na wieczór a rano możemy ich już nie widzieć:P

cena ok 6 zł



Pomadkę tę kupiłam w szale zakupowym na promocji 49%  i nie żałuje :D Myślałam, że kolor będzie jakimś ładnym różem choć nie spodziewałam się aż tak pięknej fuksji<3 

cena regularna 8,75 zł


Sławna już wibo elixir jak widać u mnie się nie łamie ale trzymam ją w domu nie noszę ze sobą i nie ma problemu:D Ja mam kolor 02 jest to taki brudny róż:) 

cena: 8 zł



Balsam do ust jest teraz moim ulubieńcem <3 Cudownie nawilża usta :D Od kąd używam go w pracy nie mam problemu z suchymi skórkami:D cena: 8 zł

Na tym zakończyliśmy produkty z rossmanna teraz będą produkty z inglota, natury i drogerii bez nazwy:P



Cień inglot 355m idealany na całą powiekę i pod łuk brwiowy :) taki wkład to 10 zł a jest wydajny i bardzo dobry jakościowo:) polecam:)



baza z essence :) długo trzymają się cienie :) cena: ok 10 zł



Jedyny produkt powyżej 10 zł a dokładnie za 12 zł:) 


I tak wymieniłam 10 produktów za +/- 10 zł ale to nie koniec notatki choć pewnie już macie mnie dość:P

Ostatnio powstała wspaniała inicjatywa "kosmetyczne skarby" z inicjatywy blogerki hexxany :)




Celem jest przedstawienie naszych kosmetyków, dzieląc je na poszczególne kategorie takie jak perfumy, pędzle, pomadki, lakiery do paznokci, bronzery, róże i rozświetlacze, cienie i pigmenty, błyszczyki i konturówki; pudry i podkłady, bazy pod podkład; bazy pod cienie, korektory, eyelinery, kosmetyki do brwi i tusze do rzęs.  Także w najbliższym czasie jak obfotografuje wszystko to zacznę dodawać takie notatki choć weźcie pod uwagę, że trochę tego będzie więc nie będą posty codziennie, ponieważ pracuję a dodanie takiego posta to nie 5 minut:) 

Nie chodzi o chwalenie się, główną ideą jest poznanie nowych kosmetyków o których wiele kobiet może nie mieć pojęcia.  

Mam nadzieję, że spodoba wam się tan inicjatywa i nie odbierzecie tego jako chwalenie się a jako, możliwość poznania kosmetyków, których nie mam czasu zrecenzować osobno :) Jeżeli coś wam się spodoba oczywiście piszcie ja zrobię osobną receznję :) 

Także już nie długo będę tutaj częściej specjalnie dla was:)




Ps. Dostałam propozycję zrobienia znajomej makijażu na imprezę może uda mi się ją namówić na zdjęcia to wam pokaże efekty to będzie moja pierwsza taka okazja do malowania kogoś:) Macie jakieś rady ?:D

12 komentarzy:

  1. Mam identyczną pomadkę i u mnie nie ma dnia bez niej :)
    Masz może jakiś fajny przetestowany rozświetlacz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam właśnie żadnego :-( sama szukam hehe ja używam teraz sypkiego cienia jako rozświetlacza :-D pisałam o tym na instagramie:-D

      Usuń
  2. o bazie od essence słyszałam już wiele dobrego, ale jeszcze jej nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zaprezentowanych produktów mam pomadkę Wibo i również jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki Eliksir to już kosmetyki kultowe w blogosferze ;-) Też je uwielbiam, natomiast puder Synergen strasznie u mnie ciemnieje w ciągu dnia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ciemnieje ale ja go bardzo rzadko używam wolę transparentny puder ryżowy z paese:D

      Usuń
  5. Hej kamciu, przyznam się nie przeczytałam całego postu, bleh.. ponieważ zobaczyłam maskarę i uwierzyłam Ci na słowo! 10zł na maskarę a moja właśnie na wycięczeniu :( Czy takowa maskara leży na pułkach w rossmannie ? :D jeśli tak to biegnę jutro rano po nią ;d ps. Będę śledzić Twoje kolejne posty, tym razem będę je czytać w całości :D
    http://maygaland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana tak jest cudowna nie daje mocnego efektu sztucznych rzęs ale na co dzień jest super:D Zapraszam do siebie częściej tylko mam nadzieję, że twój portfel mnie nie znienawidzi:P hehe

      Usuń
  6. tusz i puder - tanie i dobre ;)) również używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder Synergen, pomadki Elixir, no i róż Lovely (mam numer 03) też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger