środa, 9 lipca 2014

Czerwiec w obiektywie mojego złomka:D

Hej, wreszcie mam wolne! Aż do niedzieli <3 A to oznacza, że pojawi się kilka postów:D
Dzisiaj mam dla was post jeszcze dotyczący czerwca czyli czerwiec w obiektywie mojego telefonu :) 
Oczywiście więcej zdjęć macie na instagramie ale tak po skrócie opowiem co się u mnie działo bo nie było tego dużo (pracuje w systemie 12 h więc więcej mnie w domu nie ma niż jestem:D  )



Na początku miesiąca dużo grillowaliśmy :P


Byliśmy razem z Rafałem w Karpaczu z Rodziną:)



1) W pracy spotkałam Patryka kumóra <3 o godzinie 1:15 :P 
2) Czasami po pracy muszę sprzątać xD
3) Obowiązkowy zestaw w pracy czyli airy fairy masełko z lovely i lusterko:D
4) No i obowiązkowo po pracy śpię:D


Maleńka część zakupów z czerwca:D Tutaj macie całe moje kosmetyczne zakupy:P
Na zdjęciu nr 3 widać, że wielosztuki dotarły już nawet do biedronki :) 


Podcięłam włosy :P minus ok 10 cm i ogarnięta grzywka:D



Różne posiłki :P

Zaczęłam także kurs na prawo jazdy i mam mega pietra :D 

A u was co słychać ?:D 

4 komentarze:

  1. Świetny mix :) Pomadkę airy fairy z Rimmela mam i bardzo ją lubię, ma piękny kolor :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ona średnio leży ale do pracy nie można fuksji hehe

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger