wtorek, 1 lipca 2014

Zakupowy szał czerwcowy..

Witam was kochani, ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza więc i światło słabe ale dajemy radę :D
W piątek wielki dzień malujemy koleżankę:D
Dziś mam bardzo ciężki płaczliwy dzień mam już dość. Są jakieś leki na mniejszy płacz bez powodu?:D 

No ale przechodząc do sedna sprawy chciałabym wam pokazać co zakupiłam w tym miesiącu kosmetycznego bo było tego dużo no ale zamierzam malować innych to muszę mieć nowe rzeczy nie?:D
Taka tam wymówka:D

Zakupy robiłam w drogerii dayli, ezebra.pl i allegro:) Trochę oczywiście też w rossmannie :D



No to zaczynamy, będzie dużo zdjęć:D

W chińskim markecie kupiłam zmywacz do paznokci w płatkach kosmetycznych 2 zł za sztukę :)



W tym samym miejscu kupiłam też 3 szt na zdjęciu widać dwie:P gumek do włosów które były dla mnie na samą myśl tragedią a teraz je uwielbiam:D W dodatku dałam 0,50 zł za sztukę :D


W Daily  zakupiłam żel antybakteryjny który jest naprawdę super nie miałam nigdy tego z  Bath & Body Works ale ten jest całkiem ok:D



W tym samym sklepie kupiłam dwa upatrzone wcześniej na blogach tinty z bell szkoda, że napisów już prawie nie widać;(

cena ok 7 zł za szt 


W biedronce kupiłam róż z celi :)


Do gazety elle jako dodatek była woda termalna avene;) 



Kupiłam sobie zabieg laminowania i trymery do brwii ;)


dwa korektory pod oczy eveline z bardziej żółtymi tonami i manhattan z różowymi tonami ;))


Cztery pomadki z manhattanu dwie matowe i dwie błyszczykowe;)


Dwie pomadki z rimmela :)


Balsam do ust  :))


Pomadkę NYC kupiłam za groszę na pasiastej :P


Mała paleta cieni collection 2000 :)


Róż w płynie :)



Dwa róże z playboya :D


Jasnoniebieski cień sypki z mary kateandashley 


I kolejne trzy niebieskie cienie :D Pogięło mnie :D


Maleńka wersja sławnego seche vite 3,6 ml na spróbowanie i chyba większej nie kupię strasznie śmierdzi butaprenem


Kredka do oczu firmy gosh kolor szary :)


Super krem do rąk z rossmanna:D


Tutaj macie wszystkie produkty do ust ;) I ich swatche :D

Jak wam się podobają moje zakupy?:D Miałyście coś z moich zakupów?:D


11 komentarzy:

  1. Wow, sporo tego :) Nie miałam nic z Twoich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo sporo ale to na dłuuuugi czas będzie :D

      Usuń
  2. Hmmm, zawsze zastanawiała się nad tym jak używa się takiego trymestru do brwi... Może jakiś poradnik na ten temat ;)?

    A zakupy rzeczywiście udane, jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam*
      Trymestru*

      Nienawidzę mojej autokorekty... -_-'

      Usuń
    2. jest to bardzo prosta sprawa muszę pomyśleć czy da się to jakoś zobrazować na zdjęciu i może zrobię o tym post ;) Też nie wiedziałam jak to ma działać a teraz to już kolejne opakowanie bo poprzednie się stępiły :) Zakupy udane na szczęście ponieważ większość przez internet :P

      Usuń
  3. Może zaczniesz nagrywać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wykluczam tego może za jakiś czas narazie oswajam się z kamerą aby był jakiś poziom:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę spore zakupy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem spore:D teraz kilka miesięcy bez zakupów hehe

      Usuń
  6. Fajne zakupy. Daj znaka jak sprawują się te tinty z Bella, bo jestem ciekawa. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się roztapiają więc trzymam je w lodówce:D pierwsze malowanie był brak koloru ale jak starła się górna warstwa okazało się, że faktycznie na początku są takie transparentne a po chwili już jest mega ładny kolor :) Jak za 7 zł to się opłaca:D Znikają po jakichś dwóch godzinach :P Ale to akurat normalne :P Ale schodzą w miarę równomiernie co jest akurat super bo ja ich w pracy używam:P

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger