piątek, 18 lipca 2014

Kosmetyczne skarby Cz. 1, czyli palety cieni do oczu :)

Witam was serdecznie, jakiś czas temu przemiła kobieta jaką jest Hexx z bloga 1001pasji wpadła na super pomysł abyśmy my bloggerki  mogły szybko zrecenzować kosmetyki o których nie zawsze mamy czas się wypowiedzieć :)

 Czasami zapominamy o jakimś kosmetyku albo myślimy, że nikogo on nie zainteresuje. W momencie gdy zaczęłam się szykować do tej serii powstało spore denko  na które zapraszam tych którzy go jeszcze nie widzieli;) Od razu chciałam zaznaczyć, że będzie tego dość sporo co oznacza sporo zdjęć więc nie będę pisać długich recenzjii będzie tylko po kilka zdjęć lub linki do recenzji które już są :) Jeżeli coś was zainteresuje to piszcie w komentarzach i pojawi się recenzja :) 

Pamiętajcie, że uwielbiam, kocham, przepadam za waszymi komentarzami ;) Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne także piszcie ! :D

Dzisiaj będą moje skarby w kategorii palety do cieni :) Tak wiem większość z nas zaczęła od perfum ale ten post pojawi się jakoś pod koniec bo jakoś ciężko mi się za to zabrać :D

Oczywiście zaznaczam, że posty te nie mają na celu chwalenia się! :)Posty te mają na celu pokazanie co lubię, co cenię i czego używam;) 


Zaczynamy?:D



Paleta którą mam najdłużej to sleek oh so specjal :) Trafiła do mnie przez przypadek (miała przyjść au naturel ) ale teraz po kilku miesiącach używania cieszę się, że ją mam :) Fajne makijaże można nią wykonać;) Kosztowała mnie ok 30 zł plus przesyłka ;)

Cienie lekko się osypują ale to każdy wie :) Kolory są mega fajne jak widać dwa ulubione sięgnęły dna :( 


Kolejna "paleta" czyli w sumie zestaw czterech cieni ale jakich cieni! Są to cienie mocno opalizujące, mega na pigmentowane z cudownymi kolorami ale uwaga! Nie dla osób które nie lubią drobinek brokatu na oczach ;) Ostatni cień wygląda na szary ale niech was to nie zmyli :P 


Aż nie wierzyłam, że nie jest on szary i wykonałam wczoraj nim makijaż i po raz pierwszy od dawna mój facet nie powiedział, że nie widać, że się malowałam, tylko, że ładnie wyglądam :D Byłam w szoku:D 



Mi też się podobał ten makijaż:D


Ostatnią paletą jest tester z collection 2000 :) Są to przepiękne kolorowe akurat na lato cienie :) Szalone, świetnie na pigmentowane trzeba uważać aby plam nie porobić ale warto:) Efekt jest cudowny :D Można nią wyczarować cuda :)



Także to są moje trzy ulubione palety których często używam i mogę wam z całym sercem polecić ;) Ciekawa jestem czy macie którąś, albo czy się teraz skusicie ;)) 


Do zobaczenia niebawem w poście o innych moich cieniach ;)




Zapraszam na mojego instagrama : kamciaxx20 gdzie publikuje zdjęcia z dnia codziennego;)

I na mojego facebooka gdzie możecie dowiedzieć się o nowych postach i makijażach nawet gdy mnie nie obserwujecie powoli się rozwijam :) 

7 komentarzy:

  1. Ostatni makijaż oczu ten żółty tragedia,nie pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skusze na sleeka bo fajne ma kolorki o tagowałam Cię w moim Tagu mam nadzieję,że odpowiesz ;)
    Zapraszam do mnie : http://go-toward-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oss ale uważam ja za najgorsza sleekowa paletę : c

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubię oss:) fajne makijaże i masz piękny kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sleeka nigdy nie miałam ;) ale u mnie nr jest inglot :) fajny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolorowe takie średnie ale brązowe piękne :)
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger