piątek, 29 sierpnia 2014

Tłumaczenie, skrucha i obiecanki :P

Ależ ja się za wami stęskniłam :P


Ostatnio (dwa miesiące?) mnie tu nie było ale jak wiecie pracowałam na stacji paliw po 12 h dziennie i na nic dosłownie na nic nie miałam czasu :( 

Na instagramie byłam byście choć trochę wiedzieli co się u mnie dzieje ;) 

Ale tera mam podwójnego powera! Szykują się duże zmiany na lepsze :p Będzie nowy wygląd bloga! Nowa nazwa! Więcej postów i może kanał na yt kto wie :D 

Dzięki temu, że byliście cały czas ze mną i dużo osób zaglądało i czytało stare posty wiem, że nie jestem aż tak beznadziejna jak myślałam i specjalnie dla was mam wiele postów :P

Na pewno pokażę wam moje kosmetyczne skarby i ulubieńców :) Będą sprawdzone triki na makijaż prawie na 12 h !!! :P I wiele innych co o tym myślicie? co byście chciały zobaczyć? :D


3 komentarze:

  1. Zmiany jak najbardziej są na plus! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś by się przydało ;P Niby przemęczona pracą jestem ale do bloga mam taką mega wewnętrzną siłę także super:D

      Usuń
  2. Mnie też blog sprawia wiele przyjemności. Nawet jeśli nie mam dla niego tyle czasu ile kiedyś, zawsze chętnie od czasu do czasu zaglądam, piszę i czytam komentarze - to jest najmilsze.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger