sobota, 27 września 2014

Kosmetyczne skarby cz. 3 : Twarz



Witajcie dzisiaj kolejny post z serii  Kosmetyczne skarby i jak obiecywałam dzisiaj mamy moje kosmetyki do twarzy czyli podkłady ale tylko te godne polecenia, pudry, korektory, bazy itp :) W tym poście pokażę wam te kosmetyki które bardzo lubię sprawdzają się i są warte swojej ceny :D Zapraszam dalej ;)



Bazy pod cienie

O bazach pod cienie był osobny post :D
Posiadam obecnie dwie bazy czyli essence i avon obie są świetne;)




Korektory

Korektory dzielą się na dwie kategorię: na niedoskonałości i pod oczy ;) Z racji stanu mojej cery na niedoskonałości nie mam wielu produktów za to pod oczy to szleje:D



Pod oczy posiadam korektor z manhattanu w różowych tonach i mój ulubieniec eveline wyraźnie żółte tony idealny dla mnie pod oczy:D 


Camuflage z catrice jest ciężkim korektorem mocno kryjącym używam go pod oczy gdy naprawdę wyglądają źle chociaż pamiętajcie lepiej inwestować w kremy, maseczki niż korektory!:P 
Posiadam jeszcze korektor z sensique z jednej strony jest korektor pod oczy a z drugiej na zaczerwienienia który daje radę :D Ten pod oczy stosuję najczęściej jako bazę gdy nie wykonuję makijażu w domu i nie biorę całego arsenału kosmetycznego :P 

Na niedoskonałości niezmiennie od czasów gimnazjum posiadam korektor z synergen nakładam go na noc na niedoskonałości on je wysusza i jest ok :D Pod makijaż jak dla mnie jest za ciężki ale ja nie lubię tony szpachli :P 



Pudry 

Obecnie używam dwóch pudrów do twarzy mam kilka w zapasie i kilka w planach ale to kiedyś wam o tym opowiem dzisiaj będzie o pudrach które są naprawdę dobre:D 


O pudrze PAESE też jest osobny post ale dodam do tego jeszcze, że zakupiłam go 12.03 tego roku i jeszcze trochę go tam jest! Ale wydobywanie go jest już trudniejsze :D Co daje nie całe 5 zł na miesiąc czyli całkiem nie dużo :P


Puder ten jakże by inaczej też wam pokazywałam : Tutaj 
Zdania nie zmieniłam jest naprawdę super:D 



Podkłady 

Podkłady ah te podkłady :D Każda z nas poszukuje idealnego :P U mnie wcale nie jest inaczej :D Ja pokaże wam dzisiaj dwa podkłady i dwa "kremy BB" Warto dodać, że ja na każdą porę roku mam inne upodobania i nie mogę używać cały rok tego samego produktu ale chyba każdy tak ma :D 


Dwa moje ulubione podkłady to jak wiadomo match perfection i wake me up :D Wake me up jest idealny an okres wiosna, lato i początek jesieni za to na okres zimowy wybieram match perfetion chociaż mam ochotę na coś nowego:D 


Dwa kremy BB jakie posiadam to krem z lovely i z maybelline :)
Krem BB z lovely jest całkiem ok trochę ciemny ale do opalonej skóry ok ;) 



Róże i trochę blasku 


Uwielbiam, kocham, ubóstwiam róże! Mam ich dość dużo :D I chętnie pokaże wam te najlepsze:D Chyba wszystkie mają drobinki, ponieważ ja uwielbiam błyszczeć:D 


Róż z lovely doczekał się recenzji jest to dobry róż w dobrej cenie i o bardzo dobrej jakości ;) Polecam 

Róż z celi  to dość świeży nabytek całkiem spoko fajny dzienny efekt lekkie rozświetlenie:D Kupiony w biedronce:P 


Słyszałyście o kosmetykach z playboya? Ja jak je zobaczyłam na alledrogo od razu zakupiłam dwa róże byłam ciekawa :D Róż prasowany ma całkiem fajną pigmentację, dość długo jest na polikach i posiada delikatne drobinki ;)
Drugi róż jest w kremie wygląda na delikatny ale jest naprawdę wyraźny i ładny :D  



Ostatni wart polecenia róż to róż w płynie z collection :D Fajny jest przede wszystkim z racji na jego uniwersalność (nadaje się jako róż i jako tint na usta) Długo się trzyma i daje cudowny efekt mimo braku drobinek bardzo mi się podoba :D 

Ostatni produkt z kategorii Twarz to rozświetlacz! Znamy się około tygodnia ale zdążyliśmy się polubić:D Nigdy wcześniej rozświetlacza nie używałam więc jestem oczarowana:D Będzie o nim osobny post za jakiś czas:P 




Miałyście te kosmetyki? Polecacie? :) Ja jestem z nich absolutnie zadowolona :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger