poniedziałek, 29 września 2014

kosmetyczne skarby cz. 4 : akcesoria i zapachy


Witam was dzisiaj pokarzę wam moje kosmetyczne skarby w kategorii zapachy i akcesoria do makijażu :) Mam w swojej kolekcji parę pędzli, zalotkę, trymery i perfumy :P


Perfumy

Nie mam dużo zapachów w swojej kolekcji, nie ma w niej także perfum znanych marek ale są piękne zapachy :P



Moje ulubione perfumy od paru lat to te niebieskie al'a Britney Spears kupione na giełdzie za ok 20 zł pięknie pachną:P Mam dwa opakowania na zapas  :P

"MYSTERIOUS BRITNEY
Zapach skierowany jest do kobiet śmiałych, pełnych energii, dla których każdy dzień to nowa przygoda. Nowoczesna kompozycja odzwierciedla pełną ekspresji twórczość piosenkarki. Kwiatowe nuty zapachowe symbolizują dobrą zabawę. 

Piramida zapachu:
• Nuta głowy: luizjańska magnolia, gruszka, kwiat lotosu 
• Nuta podstawowa: wanilia, drzewo sandałowe 
• Nuta serca: tuberoza, jaśmin, różowy cyklamen 
Firma COTE D' AZUR   specjalizuje się w produkcji perfum o trwałych zapachach znanych na całym świecie. 
Jest to alternatywny zapach pewnych oryginalnych perfum. "


Uwielbiam też mgiełki z Avonu :P Ta biała jest strasznie kiepska za to arbuz to mój ulubiony zapach wakacji:P 

Ostatnio dostałam  perfumy Evy Longorii 100ml jest to woda perfumowana :P




"Eva Longoria Eva – seksowna aktorka przedstawiła światu swój najnowszy zapach w kwietniu 2010 roku. Intrygująca kompozycja stanowi niezwykle harmonijne połączenie cytrusów, bergamotki, herbaty, neroli oraz aldehydów. Serce składa się z uwodzicielskich nut jaśminu, konwalii oraz frezji. Kremowa, ciepła baza skrywa skórę, piżmo, ambrę i drzewo sandałowe.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: bergamotka, cytrusy, neroli, aldehydy
Nuty serca: jaśmin, frezja, fiołek konwalia
Nuty podstawy: piżmo, drzewo sandałowe, ambra"


Armani code i j'adore to duże próbki ale są to mocne perfumy więc rzadko ich używam  :) 

Mam też mniejsze próbki ale napisy się starły :P



Pędzle


 
Pędzle to jest coś co przybywa mi bardzo powoli :P Na początku pracowałam tylko zestawem pędzli z sushade minerals które na początku są spoko, następnie dokupiłam pędzle z biedronki które są jeszcze lepsze. Przy robieniu zamówienia na ezebra zakupiłam ten pędzel wachlarz mały ale daje radę:D Ostatnio kupiłam w  naturze ten super pędzel do blendowania( lewy górny róg) a ostatnio dokupiłam w rossmannie jeden pędzel ale go testuje i nie wiem  czy go polecić;P Także mamy tutaj 13 fajnych pędzli dla początkujących którzy nie chcą wydawać dużej ilości pieniędzy :D obecnie w tych pędzlach mamy ulokowane ok 65 zł nie licząc wysyłek bo nie zamawiam jednego produktu przeważnie :P Na pewno kupię kiedyś hakuro, glambrush i inne ale na razie taki zestaw na co dzień mnie zadowala :D



Akcesoria 


I na koniec moje ulubione akcesoria. 



Uwielbiam trymery nie zależnie od firmy na szybkie poprawki są super :D
I mój najnowszy nabytek czyli zalotka :D Świetna sprawa.


A jak wyglądają wasze zapachy i akcesoria?:D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger