poniedziałek, 29 września 2014

Kosmetyczne skarby cz. 5: Usta



Witam was w ostatnim poście z serii Kosmetyczne skarby :) Może najpierw podsumuję co dała mi ta akcja ;) Zrobiłam porządek w kosmetykach w końcu wyrzuciłam to co po terminie nie było sentymentów :) Polały się łzy ale co tam ;P Doszłam do wniosku, że mam tego dużo więcej niż jakakolwiek normalna kobieta ale i tak to lubię i mogę mieć jeszcze więcej ale poproszę toaletkę a nie maleńką szafeczkę nocną bez szuflady co daje efekt po upychanych kosmetyków po kosmetyczkach i torebkach :P Na pewno zmienią się teraz moje zakupy zresztą już się zmieniły mało kupuję kolorówki jednak stawiam na pielęgnację i tak stałam się maseczkową maniaczką (mój sposób na wywalczenie sobie 30 min dziennie dla siebie:P ) Kupuję różne maseczki walczę ze skórą bo coś mi hormony buzują i jej stan się pogorszył ..;( Wiem, że posty dodawane na szybkiego ale zabierałam się długo za to. W wakacje pracowałam a teraz mam nadal dużo załatwiania ale już trochę lżej i znalazłam czas dla was. :) Posta z paznokciowymi skarbami nie będzie, ponieważ mam mały bałagan w tej kategorii i ciężko mi to ogarnąć a od dwóch miesięcy nawet odżywki na paznokcie nie daję ale o tym jak zniszczyłam zniszczone paznokcie napiszę za jakiś czas.


No to co zaczynamy??:D Tego będzie naprawdę dużo!! 

Część pomadek :P




Tinty z Bell i Esencja kobiecości




Rimmel Airy Fairy, sweetie i love me 



Astor i P2



Mazak Nyc i pomadka NYC


Lovely color wear nr 4 


Moje ulubione masełko do ust accessorize


Masełko astor




Matowa pomadka lovely




Balsam do ust i dwie płynne pomadki z maybellinne



Dwa balsamy do ust

I to wszytskie produkty do ust ;) Miałyście coś?:D

1 komentarz:

  1. Jezusicku! Mogłabyś tym całą paradę równosci wymalować i jeszcze by ci zostało ;D
    Przecież jak ja bym miała tyle szminek, błyszczyków i innych mazideł do ust, to by mnie chyba musieli pochować razem z resztą, bo bym w życiu ich nie zużyła :DDD Kochana, ja ci mówię, mogłabyś pół miasta nimi odarować :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger