niedziela, 14 sierpnia 2016

Sesja plus size! Rokitki



Czasami czujemy wewnętrzną potrzebę resetu. Wyjechania gdzieś bez większego planu. Spełnienie dziecięcych marzeń aby jeździć w kółko po obcym mieście ha ha. Tak też wczoraj pojechałyśmy z Moniką nad jezioro do miejscowości Rokitki. Jezioro powstało w miejscu dawnej żwirowni więc miejsca do bezpiecznego pływania nie ma zbyt wiele. Jestem strachliwa, nie pływam dobrze więc wypływam tylko do tego momentu gdy palcami jestem w stanie dotknąć dna.

Mimo kiepskich umiejętności i głębokiej wody bawiłyśmy się zacnie. Było bardzo fajnie tylko we dwie nie myśląc choć przez chwilę o problemach, trudnościach i innych rzeczach, które każdego dnia nas trapią. Woda wyciąga z człowieka wszystko. Powoduje, że nabieramy nową perspektywę i patrzymy na życie całkiem inaczej. 

Pierwszy raz w tym roku odważyłam się wyjść na plaże w stroju kąpielowym. Powiecie co to takiego? Ale dla osoby plus size to wyczyn. Przy zachodzie słońca jak zostałyśmy same robiłyśmy sobie sesję zdjęciową. Postanowiłam, że pokaże wam efekty. Możecie mnie zchejtować nie dbam o to. Chcę tylko pokazać, że mimo plus size można czuć się dobrze na plaży. 

Zdjęcia dodaje bez obróbki, retuszu, podkręcania kolorów... taka jestem.













Zdjęcia były robione telefonem (Iphone SE) więc nie są najlepszej jakości. Jednak mi się podobają zwłaszcza gdy widzę te szczere uśmiechy. 

enjoy

2 komentarze:

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger