piątek, 12 sierpnia 2016

Różni nas wiele i to jest piękne!


Różni nas wiele

Ja i moja przyjaciółka jesteśmy w gruncie rzeczy bardzo do siebie podobne. Lubimy podobne rzeczy ale nie takie same. Tych samych ludzi nie lubimy ale ci, których lubimy to nie zawsze Ci sami. Moja przyjaciółka ma swoich znajomych i ja mam swoich ale naszych wspólnych staramy się tolerować. Jedzenie też lubimy różne i czasami nie mamy ochoty na coś na co ma ochotę ta druga ale i tak jemy. Czasami słuchamy muzykę jakiej nie lubimy bo Ta druga lubi.

Powiem wam szczerze, że gdyby była taka sama jak ja to nie były byśmy przyjaciółkami. Nie wytrzymała bym z drugą tak niezdecydowaną, jęczącą marudą jak ja. Nie chciałabym, żeby słuchała tylko tego co ja, ponieważ nie poznawałabym nowych gatunków muzycznych i kolejnych hitów. Nie chciałabym aby lubiła tylko takie jedzenie jak ja, ponieważ nie poznawałabym nowych potraw. Jestem szczęśliwa, że ja i moje przyjaciółki jesteśmy różne. 

Teraz wyobraź sobie, że poznajesz mężczyznę i jest dokładnie taki sam jak ty. Chcesz tego? Bo ja nie chciałabym. Chcę poznawać inne kultury, muzykę i potrawy. Chcę widzieć świat oczami człowieka, który widzi go inaczej niż ja. Chcę aby mój mężczyzna miał swoje zdanie i potrafił je rozsądnie uzasadnić. Pragnę aby miał ciekawą pasję i abym mogła się od niego uczuć czy to naprawy samochodu, szybkiej kontrolowanej jazdy, naprawy kranu w łazience i dowiedzieć się co to jest ten cholerny spalony (podobno to nie chodzi o spalonego kotleta). Jeżeli będzie tzw. grał w gry niech pokaże dlaczego to kocha a postaram się spojrzeć na to jego oczami. Jeżeli mój facet ma się interesować kulturą Japonii niech zaczaruje mnie magiczną różdżką sailor moon i sprawi, że przypomnę sobie dlaczego kiedyś to lubiłam. Tak chcę mężczyznę, który będzie inny niż ja. Niech będzie moim przyjacielem i niech spojrzy na świat moimi oczami (to naprawdę piękny świat, nie doskonały ale piękny). Chcę aby spędzał wolny czas inaczej niż ja, ale aby pozwolił mi wejść do swego świata bo ja chętnie zapraszam do swojego. Niech będzie inny niż ja, niech będzie sobą. Nie chcę kogoś kto na siłę będzie chciał być taki jak ja. 

Przepraszam panowie ale taka jak ja jest tylko jedna więc musicie się odrobinę wysilić.



Pamiętaj jesteś wyjątkowy. Masz swoją historię i doświadczenie. Swoje pasje i uzależnienia. Pokaż to wciągnij ją do swojego świata a zyskasz więcej niż możesz sobie wyobrazić ale wchodź w to na całego albo wcale. Kobieta nie szuka bliźniaka lecz partnera a to ogromna różnica. Różnimy się i to jest właśnie piękne! Uczmy się od siebie- no to kiedy mam nauczyć Ciebie używać zalotki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger