czwartek, 1 grudnia 2016

Catrice HD hit czy kit?



Ostatnio w blogosferze było bardzo głośno o podkładzie Catrice. Właściwie to nadal jest. Podkład jest dostępny od czasu do czasu w Hebe i naturach. Ja swoje egzemplarze mam z Internetu. Gdy pojawiła się informacja o dostępności tego podkładu w drogerii ezebra byłam w pracy. Od razu chciałam złożyć zamówienie lecz dosłownie 10 min po informacji dostępny był tylko kolor 020. Uznałam, że w sumie czemu nie. Pomyślałam, że chociaż przetestuje a może mi przypasuje i kupiłam ten kolor mimo, że jestem bladziochem. Dzień później udało mi się zakupić kolor 010 w drogerii cocolita a było to nie lada fartem, ponieważ już 3 min później był niedostępny a ja kliknęłam go 5 min po pojawieniu się go na stanie. Dlaczego jest tak rozchwytywany? Dlaczego w drogeriach kosztuje 28 zł a na allegro można go kupić za UWAGA! 80 zł!, Dlaczego? O tym opowiem za chwilę.



Na wstępie chcę zaznaczyć, że  mam bardzo jasną cerę (150 buff z revlona jest ciut za ciemny) nie dość, że moja cera jest bardzo jasna to jest bardziej różowa niż beżowa czego osobiście nienawidzę! Jak by tego było mało, moja cera jest silnie przetłuszczającą się cerą nie tylko w strefie „T”. Jest ona również wrażliwa na wszelkiego rodzaju kosmetyki co często skutkuje reakcją alergiczną. 

Podsumowując, moja cera jest:
- tłusta
- ze skłonnością do alergii
- bardzo jasna z różowymi tonami





Zacznijmy od obietnic producenta:

„Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin.  Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!
*Wysokie krycie i naturalny wygląd
*Ultra lekka płynna formuła
*Perfekcyjna cera przez 24 godziny”

Moja opinia:

*OPAKOWANIE:
Opakowanie jest bardzo solidne. Podkład chowa się w szklanej buteleczce, która wygodnie leży w dłoni. Nie posiada pompki lecz pipetę, którą bez wprawy da się nabrać odpowiednią ilość produktu. Buteleczka jest wykonana starannie jak za te cenę a napisy są bardzo wyraźne.







*WŁAŚCIWOŚCI:
Producent obiecuje wysokie krycie i rzeczywiście z takim mamy do czynienia. Podkład utrzymuje się długo na skórze. Czasami jak śpieszę się do pracy i robię speed makeup to zapominam o kremie. Znaczy się nie zrozumcie mnie źle czasami po prostu nie mogę znaleźć moich ulubieńców i nakładam zwykły krem (np. matujący) a wtedy zauważam ważenie się podkładu w okolicy nosa. Także nie z każdym kremem się polubi. Produktu faktycznie na twarzy w ogóle nie czuć, jest na prawdę cudowny. Ładnie wychodzi na zdjęciach to także duży plus.





Podkład jest ciężko dostępny chociaż już i tak jest lepiej. Za cenę 28zł jak najbardziej polecam. Może nie koniecznie na co dzień ale na tej samej zasadzie co revlon. Osobiście nie uważam, że jest to odpowiednik tego właśnie podkładu. Revlon kocham a Catrice lubię. Testuje go już ponad miesiąc aby sprawdzić go w każdej sytuacji. Koloru 020 nie użyłam nigdy na twarzy z racji ciemnego koloru. Zrobiłam tylko tego swatcha także jakby ktoś chciał odkupić to zapraszam :P





Zachęcam was do pisania wiadomości na mojego blogowego maila: kamminblog@onet.pl

Zapraszam też na mojego fanpage: Kamminblog

Każde wejście na bloga i każdy komentarz cieszą mnie ogromnie i dają mi siłę do dalszego pisania także zachęcam abyś zostawiła/zostawił ślad do sobie :*




enjoy





2 komentarze:

  1. Ja też zastanawiam się nad jego kupnem. Jestem wierna mojemu Affinitone ale takie nowości kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o nim słyszałam, ale nie sądziłam, że tak bardzo trudno go będzie dostać! Niesamowite! Na pewno kiedys skuszę, jak tylko będzie okazja.
    Btw, masz naprawdę piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger