piątek, 30 grudnia 2016

Makijaż wieczorowy

Makijaż na sylwestra 2016

Sylwester już za rogiem. Jak odwracam się za siebie widzę jak zagląda 2017 rok. Te ostatnie dni zmuszają do przemyśleń ale dziś jeszcze nie o tym. Jako, że TVP zaskoczyło nas wczoraj makijażem na sylwestra wykonanym bardzo niechlujnie. Postanowiłam, że pokażę wam moją lekką wersję makijażu na te ostatnią noc w roku.  

Makijaż na sylwestra 2016,tvp


Moja wersja nie jest tak odważna ani ekstrawagancka, ale mnie się podoba. Użyłam głównie fioletowych cieni i pigmentu z FM. Na dolną powiekę dałam turkusowy eyeliner i zielony cień z inglota. Próbowałam kilka wariantów szminek ale jasny róż z loreal to mój faworyt a z takim makijażem z przyjemnością poszłam na zakupy.


na ustach lovely sweet k-lips

makijaż na sylwestra

makijaż na sylwestra

Kolczyki- Julita
Sukienka- Secondhand


dark lips makijaż na sylwestra


A wy jaki makijaż planujecie na ostatnią noc w tym roku? Mam nadzieję, że nie taki jak proponuje TVP :))


enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger