piątek, 23 grudnia 2016

Makijaż na wigilię



Coraz bliżej święta.. coraz bliżej święta  <3 W powietrzu czuć zapach świeżej choinki i pieczonych pierniczków. Nad głowami możemy spotkać jemiołę a w między czasie pakujemy prezenty (Jak ja nie lubię pakować prezentów ehh). Już jutro (albo dziś) wigilia i aby mieć wszystko dopięte na ostatni guzik (choć to nie możliwe) to postanowiłam zmalować makijaż na wigilię. Mój jutrzejszy (dzisiejszy) makijaż będzie wyglądać tak samo. Może akurat się zainspirujesz i zmalujesz coś podobnego, to nic trudnego.


Czerwone usta i kreska to klasyka gatunku. Tym razem nie mogło być inaczej. Postawiłam także na odcienie złota, ponieważ ten kolor bardzo kojarzy się ze świętami.


Nie użyłam zbyt wielu kosmetyków, jednak są to sprawdzone kosmetyki. 



Kremy, które nałożyłam na twarz to floslek ze świetlikiem pod oczy i na powieki, oraz krem z avonu na całą twarz. 



Na twarz nałożyłam:
1. Bazę z revlonu
2. Trio z Catrice 
3. Kryjący korektor z Maybelline
4. Stick do konturowania z Bell
5. Podkład z Catrice 
6. Puder z Ingrid

Tak przygotowana twarz wytrzyma wiele godzin.



1.Do oczu użyłam mojej kolekcji cieni różnych marek (o tym za chwilę).
2. Jako eyelinera użyłam tego w kałamarzu od maybelline,
3. Tusz to u mnie nowość z Loreal. Nowość dla mnie bo nigdy go nie miałam. W sprzedaży jest już długo. Tusz świetnie rozdziela rzęsy i nie osypuje się a to bardzo ważne.



Cienie użyte kolejno to:
1. inglot 155
2. inglot dodawany w zeszłym roku do magazynu elle
3. inglot 305 
4. sephora z takiego trio, bez numerka




Na ustach klasyka, czyli bourjouis 01 i esence 05. Obie matowa super trwałe.


Mój makijaż przetrwa całą wigilię. Mnie się podoba a Tobie? Zostaw komentarz i opowiedz jak u Ciebie przygotowania do wigilii. Ja już mam prawie wszystko gotowe.





Wesołych Świąt!!!



enjoy.

6 komentarzy:

  1. Najfajniejsza ta czapa :) No i pasuje do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda już po wigilii... ale musze powiedzieć że makijaż bardzo ładny się udał :) cienie inglota uwielbiam. Dobrze, że posta przeczytałam, bo szukam idealnego eyelinera, może taki w kałamarzu będzie dobry ? spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo dobry jest ten z maybelline chociaż teraz szukam czegoś jeszcze bardziej czarnego:D

      Usuń
  3. uwielbiam usta pomalowane na czerwono! taki makijaz sprawdza sie idealnie nie tylko na swieta! u mnie rowniez nie moze zabraknac kreski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona szminka to must have każdego makijażu na większe wyjścia:)

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger