wtorek, 4 kwietnia 2017

Ulubieńcy marca



Nie dawno opowiadałam wam o ulubieńcach lutego a tu już mamy kwiecień. Skończony marzec trzeba podsumować.  Oglądałam kilka naprawdę dobrych filmów i słuchałam dobrej muzyki. Testowałam kosmetyki aby mieć co wam polecić. Nadal trzymam się postanowienia i nie kupuję kosmetyków kolorowych dopóki nie wykończę tego co mam. Ostatnio złapałam się za głowę gdy zrobiłam wiosenne porządki w mojej „toaletce” i całą reklamówkę z biedry wyrzuciłam kosmetyków po terminie. Dlatego dla mnie nie ma sensu teraz zaopatrywać się w Bóg wie jakie zapasy, ponieważ to wszystko nie używane niszczeje. Zbliżają się promocje w Rossmannie nieoficjalne źródła podają, że promocja zacznie się 20.04 i będzie trwać do 28.04. W tym czasie na promocji będzie jednocześnie cała kolorówka. Podobno także szykuje się premiera nowej aplikacji Rossmanna gdzie czekać będzie zniżka 55% także warto będzie ją od razu pobrać. Z tej okazji szykuję dla was 3 teksty z produktami, które polecam z podziałem na twarz, oczy i usta. Z innej beczki przypomnę jeszcze raz, że napisałam tekst na bloga wrolimamy.pl gdzie opowiadałam o tym jak szybko zrobić perfekcyjny makijaż i co jest ważne aby wyglądał on naprawdę dobrze. LINK Komentujcie i podawajcie dalej ;) Niedługo w moim życiu zajdą zmiany, które będą miały duży wpływ na rozwój mojej strony ale nie bójcie się to będą same pozytywne zmiany skutkujące większą ilością merytorycznych wpisów, które na pewno wam się przydadzą. No to bez zbędnego gadania zaczynamy:


Ulubiony Film

W Internecie krąży wiele gier. Jedne są w porządku a inne są  naprawdę groźne. Ostatnio głośno w Internecie o grze niebieski wieloryb, nie będę się zagłębiać czy to prawda czy nie. Jednakże dobrze wiemy, że może to być swego rodzaju zagrożenie. Bardzo popularne są także gry, które wymagają od nas wyjścia z domu np..: Ingress lub Pokemon Go. Pierwsza mniej znana ale z ciekawą fabułą a Pokemon Go nie trzeba nikomu przedstawiać. 



A gdyby tak te gry stanowiły śmiertelne zagrożenie? Gdybyśmy pogubili się między wirtualną grą a realnym życiem? O tym jest naprawdę dobry film o tytule „Nerve”. Sama fabuła opiera się na grze w której są dwa typy graczy: grający i obserwujący. Każdy jest odpowiedzialny za zadania dla graczy. Naprawdę polecam obejrzeć chociażby dla efektów specjalnych.

Ulubiona Piosenka


Ostatnio w kółko wałkuję tę piosenkę. Moi sąsiedzi pewnie mają mnie już dość bo śpiewać nie umiem ale bardzo lubię. Ta piosenka budzi we mnie tak pozytywne emocje.



O tej piosence dowiedziałam się stosunkowo nie dawno. Ot znajomy znajomego i tak poszło. Dlaczego ją polecam przesłuchać? Czy zadajesz sobie czasami pytania dlaczego? Po co? Jeżeli tak to piosenka dla Ciebie. Każdy z nas znajdzie w niej fragment, który go dotknie.  Czy życie ma sens? Czy dałeś z siebie za mało a może za dużo? Takie pytanie zadaje sobie ja, ty i autor piosenki. Tekst powala dodatkowo sama nuta jest przyjemna dla ucha także warto. Mnie się podoba.


Ulubione kosmetyki


W tym miejscu chcę jeszcze raz wspomnieć o moim ulubionym podkładzie o którym jest osobny tekst TUTAJ. Dalej jest to mój ulubieniec w tej kategorii a zdania o nim nie zmieniam.


A z pielęgnacji polecam wam matujący krem z yves rocher. To już kolejne moje opakowanie. Produkt jest świetny, dobrze nawilża jak i matuje także sprawdźcie sami bo warto. 


Cytat miesiąca




Pozdrawiam was kochani i mocno ściskam:) Już nie długo kolejny tekst!

8 komentarzy:

  1. ten cytat jest świetny. pokazuje, że świat jest takim, jakim chcemy go widzieć. że można się skupić na tym co złe ale można też na tym, co dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd przyznać, bo nie znam nic z Twojego zestawienia, jednak cytatem trafiłaś w mój nastrój i poprawiłaś samopoczucie. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat jest na prawdę super:D Obejrzyj koniecznie film i daj znać jak wrażenia:D

      Usuń
  3. Całkiem niezła ta Twoja lista ulubieńców. Cytat piękny, muzyka świetna, filmu jeszcze nie widziałam, ale mam zamiar właśnie nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyka i cytat są naprawdę super takie idealne na teraz :) Daj znać jak się film podobał;)

      Usuń
  4. O dziekuje film obejrze, a po krem lece do YR :) Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się podobał film:) Mam nadzieję, że też będziesz z tego kremu zadowolona;D

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger