niedziela, 16 marca 2014

Cienie do powiek- Pigmenty

Hejka, przygotowałam dla was serie moich cieni do powiek ale z racji tego, że mam ich mega mega dużo to podzielę tę kategorię na kilka postów;)

I. Pigmenty
II. Cienie w kredce
III. Cienie pojedyncze
IV.Cienie podwójne 
V. Cienie potrójne 
VI. Cienie poczwórne 

Dziś będzie pierwsza część czyli Pigmenty. Mam w swojej kolekcji trzy pigmenty i postaram wam się je rzetelnie przedstawić:P


Pigmenty pokaże wam na dłoni i z dodatkiem tej o to bazy pod cienie opisanej tutaj:D





Na pierwszy ogień idą dwa pigmenty z MAC 




 Cena: ok. 90 zł / 4,5 g

Jak dla mnie te 4,5 grama to ogromna pojemność nie do wykorzystania dlatego dzielę się nimi z kim mogę ;) Opakowanie jak widać jest spore aplikacja dość standardowa ale nie należy do najwygodniejszych ;)  Są przede wszystkim bardzo trwałe, bardzo wydajne i dają mocny efekt ;) Ja jestem z nich zadowolona.:]






Pierwsze maźnięcie bez bazy, drugie z bazą kolejność : humid, chocolate




Ostatnim pigmentem jaki posiadam jest pigment z KOBO :)

"Produkty marki Kobo Professional gwarantują piękny efekt profesjonalnego makijażu, a niezwykłe bogactwo asortymentu i wyrazista gama kolorystyczna odpowiedzą na potrzeby każdej wymagającej klientki.
Sypki, nasycony pigment do powiek występuje w wielu odcieniach. Pozwala tworzyć makijaż oka od delikatnego po intensywny. Dostępny w sieci Drogerii Natura."Cena: 19,90zł

Jest to ładny intensywny fiolet, również mega wydajny, trwały i nie do wykończenia. Muszę nauczyć się nim malować aby nie wyglądać jak by mnie facet pobił xDD


1) bez bazy 2) z bazą

nie obyło się bez wypadku.... chociaż szybciej się skończy hehehe



To na tyle z moich pigmentów następne części tej serii pojawią się już na dniach także zapraszam:D Będzie kilka perełek i bubli także będzie ciekawie:D

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za pigmentami, wolę cienie w formie prasowanej. Są wygodniejsze w użyciu, a na bazie można na prawdę wiele osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się operuje pigmentami naprawdę ale powoli się uczę :D Ogólnie cienie to moja miłość mimo mojej opadającej powieki:D

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger