czwartek, 20 marca 2014

Problem za problemem, problem pogania czyli moje życie i z czym się zmagam

Baaardzo chciałam dziś dodać posta o cieniach w kredce ale od kilku dni mam problemy z dialogiem i piszę do nich i błagam ale to nic nie daje... zdjęć za pomocą mojego internetu nie da się wysłać ;(
Pobierania mam 4gb a wysyłania 0kb ;/

Ale stwierdziłam, że napisać coś do was muszę a jako, że na dniach zamówię sobie  bardzo ciekawą książkę o blogowaniu i cały czas jestem teraz w tym temacie i kminie co by tu zrobić aby więcej osób mnie czytało aby ktoś tu zaglądał regularnie (max 20 wejść dziennie jaki osiągam to dla mnie naprawdę wielki zaszczyt i cieszę się z każdego wejścia)

 Wiadomo jak każdy bloger chciała bym aby ktoś mnie obserwował, aby ludzie komentowali itp ale co zrobić? Nie piszę spamu aby ludzie zaglądali do mnie, nie piszę do innych blogerów, że zaczynam i potrzebuję ich obserwacji bo to się mija z celem i staram się jak mogę pisząc jakieś tam mini recenzje które okazują się za długie i zbyt nudne i nie wiem już co robić, 

wiem jedno- nie poddam się!!!:D

Powoli do celu i damy radę "bo jak nie my to kto" :D

Na samym dole mojego bloga znajduje się ankieta na temat tego co chcieli byście abym zmieniła na tym blogu, ja wiem, że to moje "dziecko" i ma być takie jak chcę ale chcę abyście czuli się tu dobrze a, że sama cały czas myślę jak go jeszcze zmienić to daję wam możliwość pomocy mi:D

Zastanawiam się nad zmianą nazwy na taką którą już zawsze będziecie ze mną kojarzyć! więc niedługo na pewno będzie taka zmiana ale napiszę tu i na instagramie także proszę o obserwację na instagramie abyście nie zgubili mojego bloga bardzo mi na tym zależy:) Ostatnio dobiłam do 50 obserwujących mnie ludzi na insta w sumie bez jakiegoś zachęcania i jestem z siebie dumna:P

Kolejną zmianą jaka powinna nastąpić to częstsze posty i krótsze postaram się bynajmniej :P

Jak każdy chciała bym abyście mnie obserwowali ale ostatnio jest bardzo duży problem z tym przyciskiem i dlatego mam dla was taką notkę na blogu wilcza psychologia która idealnie tłumaczy jak można to ominąć:D KLIK

Jakie jeszcze zmiany mogę zrobić? Piszcie komentarze na pewno wezmę je pod uwagę, ponieważ bardzo zależy mi na rozwoju tego bloga i chciała bym aby ten blog był nie tylko dla mnie bo jak by miał być dla mnie to był by to pamiętnik, ten blog zdecydowanie jest dla was abyście poprzez moje zdanie mogły dowiedzieć się czegoś:P


Bloguje najczęściej o kosmetykach i to będzie tematem przewodnim ale nie jedynym ;) Będą posty związane z kierunkiem moich studiów;) Jak przeglądacie mojego instagrama wiecie, że nie tylko tą tematyką kosmetyków się zajmuję także i motoryzacyjne wspomnienia mogą się pojawiać:P

Możemy też zrobić taką serię, że mój facet będzie odpowiadał na pytania związanie z motoryzacją:D

Wszystko zależy od was;)


A może jakieś filmy was interesują? Jeżeli jesteś zainteresowana rozmową ze mną śmiało pisz, nie wiem czy jest tu możliwość priv ale pisz komentarz ja się skontaktuje i damy radę:D



miał być krótki informacyjny post... ehh cała Ja mam nadzieję, że taką mnie pokochacie:D

5 komentarzy:

  1. ja to nawet nie wiem czy kominek byłby w stanie pomóc temu wszystkiemu

    OdpowiedzUsuń
  2. ten blog jest bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden blog nie jest znany i lubiany od początku. Na wszystko trzeba zapracować, a praca nad blogiem wymaga czasu, czasu i jeszcze raz - czasu. Trzeba go poświęcać na zdjęcia, aby były wyraźne, czytelne, ładne. Na teksty, by dobrze się je czytało, były nie tylko poprawne stylistycznie i gramatycznie, ale też ciekawe w odbiorze, nie nudziły, zawierając jednocześnie najważniejsze dla danego tematu zagadnienia.
    Czytelników natomiast najlepiej zdobywać wchodząc i komentując na blogach u innych. Ja zawsze, jak ktoś nowy napisze mi komentarz, wchodzę z ciekawości na jego bloga. Poza tym poświęcam też czas na odwiedzanie innych blogów, czytanie postów, które mnie interesują i komentowanie.
    Pamiętaj, że nie od razu Kraków zbudowano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się nie poddaje, mam kilka osób które mnie wspierają i tego się trzymam:D Cieszę się z małych rzeczy, z każdego wejścia, każdego komentarza i obserwatora (aww) i pracuje nad zdjęciami, nad tekstem bo treść merytoryczna też jest ważna;) I powoli do przodu a za kilka lat będę te miesiące wspominać z łezką w oku i cieszyć się z większej liczny czytelników;)) Wolę mieć kilka osób które mnie czyta niż 100 obserwujących i nikogo kto zagląda:)

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger