poniedziałek, 19 maja 2014

Tag 40 pytań o mnie


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

Telefon i torebka!!:D

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?

Cropp i bazar haha

3.Masz jakieś fobie ?

Mam ale się wstydzę;( Boję się krzaków w ciemności zawsze daleko od nich idę :D

4.Pijesz kawę ?

rzadko jakoś się odzwyczaiłam:)

5.Co robisz o 24:00 ?

śpię :)

6.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

mój szlafroczek i perfumy z adidasa:)

7.Często piszesz sms-y ?

Baaardzo często;)

8.Czytasz książki ?

Tak, lubię :)

9. Masz duży pokój ?

nie, narazie nie;(

10. Kiedy masz urodziny ?

W październiku:P 8.10 :)

11. Jakich piosenek słuchasz ?

Różnych:)

12. O której chodzisz spać ?

22-23 coś koło tego;)

15. Malujesz paznokcie ?

Tak;)

16. Twoje największe marzenie ?

Być szczęśliwą

17 Co lubisz robić?

Spędzać czas ze swoim facetem:P

18.Jesteś leniem ?

No ba:P

19. Czego się boisz ?

być sama 

20. Umiesz śpiewać ?

lubię ale nie umiem:d

21. Trzy ulubione strony internetowe ?

www.kosmetykizameryki.pl
https://www.youtube.com/channel/UCZdyqNlJC68e7bzZSrc4uOQ
www.instagram.com

22. Ulubiona piosenka ?

https://www.youtube.com/watch?v=XgJxRBdlyx0

23. Oglądasz mecze ? Jakie ?

nieee

24. Ulubiony sportowiec ?

brak:D

25. Masz jakieś hobby ?

blog, pisanie, psychologia

26.Co lubisz pić?

wodę :) 

27.Ulubiony owoc ?

gruszka, arbuz i truskawki<3

28.Zbierasz coś ?

kolczyki:P

29. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?

nie właśnie przez to nie mam pomysłu na nazwę bloga:(( niektórzy mówią na mnie kamcia:D

30.Masz rodzeństwo ?

mam braci;)

31. Malujesz się ?

tak:)

32. Rozpuszczone czy spięte włosy ?

spięte:)

33.Kolor ścian w pokoju ?

zielone:)

34.Co najczęściej oglądasz na yt ?

vogi urodowe:D

 35.Jesteś wolna ?

niee<3 mam wspaniałego chłopaka<3

36.Jakie masz teraz włączone strony ?

yt: 5 sposobów na, patryk kumór zanim zaśniesz, plan pwsz legnica, blog piękność dnia, blogspot tworzenie posta:P, dwa razy fb :P blog

37.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?

sms do mojego chłopaka, że nie jadłam obiadu haha

38.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?

ciocia bo byłam dzisiaj u niej:P

39. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?

teraz białą wcześniej niebieską

40. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?

przeglądałam bloga



Do tagu zaprosiła mnie: http://go-toward-dreams.blogspot.com/


Zapraszam:



:))

8 komentarzy:

  1. Hehe ;) jak cos to tam dodala. miedzy 13,14 to mozesz dopisywać, zeby nie było dziury ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za otagowanie :) odpowiedź już jest u mnie na blogu, kkarmelova.blogspot.com :* zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Przejrzałam wszystkie Twoje posty, każdy z osobna i jestem pełna podziwu Twojej determinacji- ja dopiero zaczynam. Poczułam sympatię, którą wypełniasz swoją stronę, w dodatku zwróciłam uwagę na informację o studiach- ja również podjęłam wyzwanie na kierunku pedagogicznym! Może we wolnej chwili zechcesz zajrzeć, lub polecić komuś mojego bloga: http://www.fivehundredandsixdays.blogspot.co.uk/
    Do Ciebie będę zaglądała, życzę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz:) Na pewno zajrzę do ciebie:) Blog jest dla mnie oderwaniem od codzienności, możliwością dzielenia się pasją i małym wyzwaniem :D Idzie powoli ale idzie i to najważniejsze :D Kierunek pedagogiczny jest bardzo ciekawy:p Jaką specjalizację wybierzesz?:D ja wybrałam resocjalizację:D

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za chęć odwiedzenia mojego bloga oraz za obserwację- dałaś mi jeszcze więcej motywacji :)! Początki są najtrudniejsze, u Ciebie widać znaczne postępy, ja dopiero się uczę, ale myślę, że małymi krokami pniemy się ku górze, będzie tylko lepiej! Uważam, że jak najwięcej osób powinno sobie wzajemnie pomagać, aby coraz więcej osób odwiedzało poszczególne blogi, bo w końcu dla czytelników poświęcamy czas :). Odważnie! Ja zdecydowałam się na przedszkolną i wczesnoszkolną :).
    Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na bloga! www.rozowa-kosmetyczka.blogspot.com. moje poczatki :) Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tak zniknęłaś na dlugoo z tego blogspota :( nie radze sobie bez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sesja zaliczenia za dużo na głowie w dodatku problemy z internetem ale powinno być lepiej:D

      Usuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger