piątek, 13 maja 2016

10 rzeczy, które warto zrobić na wiosnę



Ostatnio mam bardzo ambitny okres w życiu i dużo myślę, o sobie, o przyszłości, i innych ważnych sprawach. Chciałabym zacząć żyć tym co mam teraz, nie martwić się o jutro ale planować codzienność, stawiać sobie cele. I o tych celach będzie dzisiejszy tekst. Gdy zastanawiałam się jak uczynić te wiosnę wyjątkową aby tak jak wszystko , również obudzić się do życia, zmienić nastawienie i zacząć spełniać marzenia, postawiłam sobie 10 celów do spełnienia. Cele te chcę spełnić do lata. W tym roku astronomiczne lato wypada 20 czerwca więc nie zostało dużo czasu ale wierzę, że uda mi się wypełnić chociaż 80% rzeczy z mojej listy. Zachęcam wszystkim do dołączenia. Będzie mi raźniej. Także przed wami kochani spis 10 rzeczy które warto zrobić na wiosnę aby zapamiętać ją na długie lata!


1.     1.  Bądź sobą nikogo nie udawaj.

To jest punkt który wbrew pozorom może być trudny. Nie zrozumcie mnie źle. Ja jestem na co dzień sobą i to co widzicie na snapie to cała ja. Jednakże mam problem aby mówić o emocjach. Ukrywam je przed całym światem a nawet przed sobą. Nie opowiadam o lękach a przecież jestem tylko człowiekiem, też się boję. Wielu rzeczy ale nie mówię o tym. W sumie nie mówię o emocjach bo boję się zlekceważenia moich uczuć. I chciałabym to przezwyciężyć aby nie słyszeć w kółko, że ja dam radę bo jestem silną kobietą, skoro doskonale wiem co mi w duszy gra. Chciałabym móc usłyszeć „Wiem, że ci ciężko, że rozbija cię to od środka. Nie bój się przejdziemy przez to razem. Mam już plan jak to zrobić, usiądź zrobiłam ci kawę, także słuchaj….” Niestety nie umiem opowiadać o uczuciach i mimo, że zna mnie dużo osób to mało kto zna moją duszę. Także ten punkt obowiązkowo muszę zrealizować i to jak najszybciej.

2.    2.  Naucz się czegoś nowego.

Nowy język? Gra na gitarze? Projektowanie stron? Obróbka zdjęć? Pomysłów jest wiele, najważniejsze aby to było coś co zawsze chciałaś potrafić i nauczysz się robić to dobrze.
Ja stawiam w tym miesiącu na obróbkę zdjęć w fotorze, w następnym przejdę do bardziej ambitnych programów. Najważniejsze aby cały czas się rozwijać.

3.       3. Aktywność fizyczna sposobem na odreagowanie

Siłownia, bieganie, jazda na rowerze, joga cokolwiek. Ważne aby połączyć przyjemne z pożytecznym. Aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie i człowiek staje się szczęśliwy. Ja wybrałam bieganie i jazdę na rowerze. Polecam. Bieganie jest idealnym sposobem na myślodsiewnie. Człowiek uwalnia się od wszelkich negatywnych emocji. Uwielbiam. Rower jest super bo się szybko przemieszczamy i czujemy większą satysfakcję. Można również więcej zobaczyć.


4.       4. Jazda autem.

Jestem osobą, którą jazda samochodem (jako pasażer) mocno relaksuje. Sama jeszcze nie posiadam prawa jazdy ale to kwestia czasu. Uwielbiam jechać z kimś przed siebie, bez konkretnego planu. Wiedząc, że jeżeli coś po drodze mnie zainteresuje możemy zboczyć z trasy. Lubię szybką jazdę, ale też powolny objazd miasta a wiecie dlaczego? Bo rozmowy w aucie są takie prawdziwe. Jesteście tylko wy, dwie osoby, obok siebie i wasze myśli. To w aucie można zebrać jak najwięcej inspiracji i wyjaśnić różne niedomówienia. Planować przyszłość i wspominać przeszłość. W aucie teraźniejszość jest łatwiejsza do zniesienia. Jednakże jak wiecie na chwilę obecną nie mam nikogo do takich podróży dlatego polecam i zamierzam sama spróbować choć się boję – podróże autostopem. Możesz poznać zupełnie nowe osoby, zupełnie nowe spojrzenie na świat i przeżyć przygodę życia. Boję się ale odważny nie jest ten kto się nie boi tylko ten kto przełamuje swój strach! Jednakże, podróż autostopem polecam odbywać co najmniej we dwie osoby będzie bezpieczniej.  Niemniej jednak z kimś znajomym chętnie wybrała bym się w podróż po dolnym śląsku który, jest najpiękniejszym województwem pod względem krajobrazów i miejsc do zwiedzania.

5.    5.   Wycieczka w nieznane

Mogłoby się wydawać, że ten punkt można połączyć z poprzednim, dlatego go utrudniłam. Punkt 5 polega na wycieczce, która zrobi wam weekend, miesiąc lub całe życie. Wstajesz rano, pakujesz to co potrzebne- portfel, chusteczki, telefon, powerbank i dobre chęci. Idziesz na pks, dworzec autobusowy, dworzec pkp co wolisz i tu zaczyna się zabawa. Wsiadasz do pierwszego autobusu, pociągu, który podjedzie. Loteria jest o tyle fajna, że możesz pojechać do miejscowości oddalonej o 20km i poznać ją od nowa a może trafić ci się transport np. 100km dalej. Niezapomniane wrażenia, zwiedzanie, oglądanie zachodu słońca w obcym mieście i powrót np. rano do domu bo wieczorem brak transportu może być naprawdę nie zapomnianym czasem. A to jak wykorzystamy ten dzień zależy już tylko od nas. Kto wie kogo poznamy będąc tak daleko od domu i mogąc robić co chcemy, w końcu i tak nikt nas nie zna. Zero ograniczeń tylko my i nowe miasto. Ten punkt chcę wypełnić w pojedynkę ale jeżeli ktoś lubi może zabrać kogoś ze sobą na pewno dobrze wykorzystacie ten czas.

6.     6.  Paintball

Miałam już przygodę z ASG i bardzo miło to wspominam. Ostatnio wymyśliłam, że jako sposób na odreagowanie powinnam wybrać się z kimś na paintball także zbieram ekipę xD  Ktoś chętny?
Więcej o tym napiszę jak już będę po :P Na pewno będzie to fajna przygoda.

7.  7.   Gokarty, quady i inne takie

Chętnie spróbowała bym czegoś innego i poszła pojeździć na quadach lub gokartami. Jest to idealny pomysł na spotkanie z ciekawym facetem. Chociaż randka nie była by nudna a wspomnienia nietypowe, oryginalne i piękne. Taki rodzaj rozrywki był by dla mnie wyzwaniem a ja lubię wyzwania. Gokartów i quadów też się boję ale spróbuję. Ostatnimi czasy więcej myślę o tym aby pokonywać swoje lęki i zastanawiam się czy była bym w stanie skoczyć na bungee, albo latać na paralotni, ale to jeszcze potrzebuje czasu lub odpowiedniego człowieka, który by mnie inteligentnie podpuścił.

8.    8.   Obejrzyj wschód słońca
Jak dobrze wiecie lub nie wiecie jestem sową.. w nocy piszę teksty, w nocy tworze. Uwielbiam pracę nocą. Nocą jestem bardziej żywa niż z samego rana. W poprzedniej pracy nie miałam możliwości oglądać wschodu słońca, więc kochałam zachody. Chociaż zachody słońca są smutne bo kończy się coś. Gdy podjęłam nową pracę i wskoczyłam na nocki do 7 rano i po raz pierwszy widziałam taki wiosenny wschód słońca oniemiałam i stałam z 2 min i patrzyłam w bezruchu przed siebie. Cudowne uczucie. Teraz lubię rano wstawać dla takiego widoku warto. Kocham wschody słońca. Kocham wracać o 7 rano do domu i mieć twarz oświetloną wschodzącym słońcem. Uwielbiam początek nie koniec. Uwielbiam gdy coś się rodzi do życia niż jak znika. Taka duża zmiana myślenia ale na plus.


9.   9.  Ciesz się każdym dniem
Bądź szczęśliwy, taki dzień jak dziś się nie powtórzy. Ten rok jest wyjątkowy następny będzie inny. Nie będzie drugiej takiej wiosny. Ciesz się każda chwilą, każdym oddechem. Czerp radość z tych maleńkich chwil a będziesz miała szczęśliwe życie. Ja tak staram się robić. Jestem tylko człowiekiem, mam gorsze dni i widzicie to na snapie jak jestem smutna. Jednak staram się wszędzie widzieć plusy aby nie popaść w smutek bo później ciężko się pozbierać. Nie zawsze jest łatwo co ja gadam, nigdy nie jest łatwo ale da się. Walcz o swoje szczęście ja będę walczyć! Chcę być szczęśliwa na wiosnę, na lato, na cały rok i na całe życie!

1    10.  Zakochaj się
Dziesiąty punkt jest najważniejszy a zarazem najtrudniejszy. Zakochanie zmienia wszystko. Miłość zmienia wszystko. Nagle patrzymy na świat przez różowe okulary, nagle świat wydaje się piękniejszy. Więcej się uśmiechamy a sąsiedzi wcale nie słuchają za głośno muzyki. Nagle wredni klienci tak nie przeszkadzają a czas w pracy leci szybciej. Chciałabym się zakochać choć sama nie wiem czy jestem gotowa. Jest to punkt którego nie będę wypełniać, ale jeżeli pojawi się ktoś kto zmieni moje nastawienie i rozkocha siebie we mnie to jak najbardziej. Jestem otwarta na propozycje xD 
Nikogo nie szukam, sam się znajdzie. Tego jestem pewna, a jak się znajdzie i uda mu się pozbierać wszystkie kawałki mojego serca w całość to całe będzie mógł sobie wziąć.




Moja lista zawiera podstawowe i lekko zwariowane pomysły ale myślę, że stworzę naprawdę super wspomnienia a moje poczynania możecie oglądać na snapie gdzie was serdecznie zapraszam.

A wy co byście dodali do tej listy jakie są wasze typy rozrywek na najlepsze wspomnienia na całe życie?




3 komentarze:

  1. dla mnie bomba chyba zostanę Twoim fanem :-)
    więcej takich tekstów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jazda rowerem to mój ulubiony sport, najchętniej bez celu przed siebie dokąd tylko nogi będą na siłach kręcić pedalami. Nigdy nie udaje kogoś kim nie jestem dlatego też wysoko cenie sobie naturalny styl bycia w drugim czlowieku. Stale uczę się czegoś nowego, wręcz lgne d

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego jak cma do światła, na każdym kroku pragnę się rozwijać i na tą chwilę nic nie zmieni moich poglądów. Z chęcią bym wybrał się z Tobą na wycieczkę stopem bez celu przed siebie, dbać o Twoje bezpieczeństwo a jednocześnie samemu uważać bym nie stracił czujności co mogłoby też mnie zaszkodzić w skrajnych przypadkach. Lecz i tak podczas tego typu podróży priorytetem byłoby dla mnie zadbać o Twoje bezpieczeństwo. Wycieczka komunikacja miejska czy krajową też jak najbardziej wchodzi w grę z tym że nad wycieczka odmieniajaca moje dotychczasowe życie musiałbym się głęboko zastanowić i (wiadomo) mieć koło siebie ukochana osobę. Co do gokartow czy quadów to rozrywka jest przednia tak więc polecam ;-) nad skokiem na bungee czy lotem paralotnia wahalbym się sporo lecz wiadomo że każdy strach trza kiedyś przełamać bo żyjąc w ciągłym strachu wiele w życiu nie osiągniemy. Nie preferuję jednak rozrywki typu paintball bo mam w sobie pewną wewnętrzna blokadę ale w pozostałych punktach z przyjemnością mógłbym Ci towarzyszyć aktywnie poza jak na razie ostatnim punktem ale... Na temat ostatniego punktu nie będę się na tą chwilę wypowiadał z wiadomego mi powodu

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger